نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

خبرگزاری تسنیم

یک خبرگزاری هست به نام تسنیم که هر وقت قیمت سکه یه ذره میاد پایین چهار خط مینویسن که این نتیجه سیاست های دولت بوده و فلان و فلان. اما بعدش که سه روز بعد دوباره قیمت سکه میره بالا خیلی توضیح نمیدن نتیجه چی بوده. مثلا وقتی قیمت سکه دو میلیون و نهصد بود یه بار شد دو میلیون و هفتصد و همین مطالب رو نوشتن که این نتیجه سیاستهای دولت بوده که قیمت اومده پایین. البته اون موقع قیمت سکه یه بار حدودا دو برابر شده بود. بعدش که شد چهار میلیون و خورده ای. حالا هم بین چهار میلیون و هفتصد و چهار میلیون نوسان داره. در کل هم داره میره بالا. یعنی رفته بالا. اونم در مدت زمان کوتاهی. اینو گفتم که خیالتون راحت بشه جناب خبرگزاری تسنیم که چی؟ که یعنی دولت سیاست درستی کلا اگه داشت که از اول اینطوری نمیشد که حالا بخواد قیمتش رو با ساست های خودش کاهش بده. علت گرانی رو هم که حسن توضیح داد: "امید مردم نسبت به آینده کم شده!". یعنی به نظرم حسن برعکس توضیح داد. مثلا کسی نپرسیده بود که چرا امید مردم نسبت به آینده کم شده که حسن بگه گرانی و تورم! کسی پرسیده بود چرا قیمت ها اینهمه رفته بالا و حسن گفته بود چون امید مردم نسبت به آینده کم شده. اینم از افاضات دیگر حسن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.