نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

فرید موسوی و ماجرای بیت المال

اخیرا شنیده ام یکی از نمایندگان معلوم الحال مجلس اعتراض کرده به اینکه استقلال در مورد پرونده سوپرجام به دادگاه  CAS  شکایت کرده و گفته این باعث میشه که بیت المال هدر بره. من واقعا متوجه انگیزه این نماینده مجلس نمیشم از این صحبت! آیا غیر از این هست که بیت المال یک چیز دیگری هست که داره هدر میره توی این مملکت؟ اصلا ما بیت المال داریم؟ آیا اصلا تعریف دقیقی از بیت المال وجود داره یا نه؟  اصلا پول باشگاه استقلال جزو بیت المال هست؟ اولا که حرف ایشون از بیخ مشکل داره. حالا از این حرفها گذشته فقط خواستم تاکید کنم که شما خودتون قضاوت کنید که لنگیا چه آدمهای تعطیلی هستند. حتی پرسپولیسی های خوب قضاوت کنند خودشون که لنگیا چه آدمهای تعطیلی هستند! وقتی میگیم لنگ دقت کنید که این از سر تعصب نیست! دقت کنید که از چه پدیده شوم اجتماعی صحبت میکنیم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.