نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب دوم

خب امشب یک شب عجیب و غریبی بود. فکر کنم هنوز هم خیلی ها نفهمیدن بالاخره تاتنهام رفت بالا یا سیتی!‌ اما بازی خیلی عالی بود و به هر دو تیم تبریک میگم. تاتنهام پیروز شد و سون ترکوند!‌ در بازی دیگر هم که لیورپول موفق شد پورتو رو حذف کنه. با این حساب چهار تیم بارسلونا، تاتنهام، لیورپول و آژاکس موفق شدند به دور نیمه نهایی راه پیدا کنند که هر چهار تیم از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.