نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پس از انتخابلت...

خب، چشمم روشن، چشمم روشن، همونطور که همه حضار شاهد بود انتخابات تمام شد و اصلاح طلبان یکی غز از دیگری رای آورد بجز مژگان آژیده که به تیرک خورد. پس پسونفردا که دیگه همشون راه یافتن. در این میان پیام من به همه راه یافتگان به ویزه ننه خاتمی اینست که یا از من حمایت میکنید یا از ننه خاتمییییی! من آبم هرگز با ننه خاتمس تو یه جوپ نمیره، خود دانید. ذت زیاد، بد زیاد!

نظرات 1 + ارسال نظر
S...H...R پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 18:34 http://maloosak.69.mu

چ عنوان قشنگی داره وبتون آخه من سحررر هستم،
وبتون 20 به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
6518

باشه ولی لینکتون که تکراری بود، ،،، باشه هر وقت درست کردین همون موقه بذارین،،،

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.