نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

حسن و حرفهای جالبش

حسن تو مجلس یه حرف جالبی میزد. میگفت باید ببینیم چرا امید مردم به آینده کم شده. خو بیرادر من: جنسی که چند ماه پیش میخریدیم پنجاه تومن شده صد تومن. تو این وضعیت دیگه کی میتونه خونه بخره؟ خو بیرادر من حقوق مردم چقدر زیاد شده؟ ده دوازده درصد؟ خو بیرادر من معلومه امید به آینده کم میشه. حالا شما میخوای بیرادر من با تکیه به حول و قوه الهی و رهنمودهای رهبری و قوای سه گانه و نیروهای مسلح از این وضعیت عبور کنی؟ خو بیرادر من بچه مدرسه ای هم میفهمه داری چرند میگی! اینکه دیگه نیازی به تحلیل نداره. خواستم صرفا جواب بدم که چرا امید مردم به آینده کم شده همین! چون ندیدم کسی جواب داده باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 10:40 http://amirfile.blogsky.com/

سلام وبت عالیه خوشم اومد. منتظر حضور سبزتون هستم

لطف دارید دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.