نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

The Real Slim Shady - Eminem




اونیشیچی بااااااااااااااااعددددد؟؟؟؟

 بااااااااااااااااعددددد،،،،  بااااااااااااااااعددددد،،،،  بااااااااااااااااعددددد،،،،  بااااااااااااااااعددددد،،،،  بااااااااااااااااعددددد،،،، صداااااااا اکو میکند،،،

چههههه؟

 جلسه چندم بحث گوریل انگوریه؟ ببینید جلسه بعدی کاراگاه گجته، بعدش لوک خوش شانس، بعد گالیور، یه بحث تکمیلی در مورد میتی کومان پیشرفته داریم، بعدش گوریل انگوری،،،، فعلا باید صبر کنید...

تساوی در دربی

خب بازی مساوی شد. بازی خیلی خوبی بود، به هر دو تیم تبریک میگم. به گلزنان بازی هم تبریک میگم. صحبت در مورد مسائل فنی رو به کارشناسان واگذار میکنم  

دربی؟


خب این دربی احتمالا خیلی دربی خاصی هست. هر دو تیم در شرایط سختی از نظر اقتصادی و سایر مسائل به سر میبرند. همه میدونن نشتیات استقلالی هست. عاشق اس اس... و به امید پیروزی استقلال قهرمان!

تماااااااااااااااااااممممممممممممم،،،،،،، زنده بااااااااادددددد آرژانتین،،،،

من قطعااااااااا یک پست تکمیلی بعدا در مورد قهرمانی آرژانتین و علت اهمیت بالاش مینویسم و عنوان پست هم که کاملا مشخصه "بدون مارادونا به بهشت نمیروم"... تبریک به مسی که تونست پا جا پای مارادونا بذاره.... با تشکر ویژه از مستر چوامنی... آهنگ بسیار زیبا و وزینی از گروه متالیکا که این آهنگ در کنسرت بوینس آیرس اجرا شد ولی در کنسرت ریودوژانیرو بجاش یک آهنگ زیرخاکی که البته اونم خوب بود پخش شد چون بهرحال همه آهنگ های متالیکا خوب هستند... من بیشتر وقتتونو فعلا نمیگیرم و آهنگ Moth ino Flame گوارای مل مل وجودتان... مسی اگر در آینده بخواد در ام ال اس بازی کنه قطعا توصیه میکنم یه عکس یادگاری با لیدی گاگا بگیره و دیگه همین هی مل مل وجودتان هی مل مل وجودتان.... بخصوص عکس نیمرو بذارید زیر آبشار قلب بپاشه وسط نیمرو و دیزی و مل مل وجودتان هی مل مل وجودتان 


 

 

پنالتی

واقعا این فینال به کل جام می‌ارزید و به نظرم این جام جهانی با این فینال کاملا به یاد ماندنی شد،،، هر دو تیم قطعا شایسته قهرمانی هستند،،،، دیگه نمیدونم چی باید گفت،،، هنوز به امید قهرمانی آرژانتین پای تلویزیونم و امیدورام که ضد حال نخورم 

اوه اوه

خب فرانسه واقعا زهردار بازی رو به تساوی کشید و امباپه هم از این فینال بی نصیب نموند!!! حداقلش این هست که یک فینال بسیار عالی و جذاب و با کیفیت رو دیدیم و هر دو تیم برای برد انگیزه بسیار بالایی نشون دادند. همونطور که نگران بودم آرژانتین مثل بازی با هلند از دقیقه هشتاد به بعد دچار خستگی و عدم تمرکز شد،،،، بریم برای وقتهای اضافه!

آرژانتین فعلا عاااالیییییییییییی

خب آرژانتین نیمه اول به حدی عالییییییی و رویایی بازی کرد که واقعا فراتر از حد انتظار بود. نبوغ مسی و دیماریا و جنگندگی تیمی و کنترل بازی در اکثر اوقات بازی رمز موفقیت آرژانتین در بازی بود. امیدوارم آرژانتین افت بدنی و روحی نداشته باشه. بازیکنا به دور از رویاپردازی حواسشون باشه که یک نیمه تا جام فاصله دارن هنوز و بازی هنوز تمام نشده. بخصوص به نظر من فرانسه در این نیمه قطعا رو به حرفه ای گری خواهد آورد. سعی خواهند کرد با گرفتن ضربات ایستگاهی و کارهای تمرین شده به گل برسند. به همین دلیل ضروری هست که بازیکنان آرژانتین در این نیمه جوانب حرفه ای رو قطعا مد نظر داشته باشند.

اونایی که اون عقب نشستن دارن حال میکنن؟

مامان منو ببخش

امشب را با آهنگ التیام بخشی از ساسی مانکن به نام مامان منو ببخش به پایان میبریم. گوارای مل مل وجودتان:


کرواسی مراکش

خب کرواسی باتجربه تر موفق شد به مقام سومی برسه و مراکش از کسب مقام سومی هم باز ماند. یاد سامی الجابر بخیر، اون خیلی در سطح بینل قوی بود ولی خب فرصتشو پیدا نکرده بود :دی

رضا پیشرو - دیوونه ۲



گوریل انگوری

بچه هایی که رفتن درسو جلو جلو خوندن الان دقت کنید که بحث در مورد تسوکه و داداش کایکو هست،،،، بحث گوریل انگوری یا کارآگاه گجت مباحث جلسات بعدی هست به وقتش صحبت میکنیم،،،،

جفت شیش

پست آخر امشب رو با آهنگ زیبایی از سلطان به پایان میبریم. التیام بخش مل مل وجودتان....



میتی کومان

البته من فکر نمیکنم نسل جوان سنشون قد بده ولی ما که بچه بودیم یه کارتونی نشون میداد که یک عده مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کومان بودند و میرفتند به صورت ناشناس تبهکاران ظالم رو اول تنبیه میکردند و بعد هم آرم مخصوص حاکم بزرگ میتی کومان رو نشون میدادند و میگفتند:‌ این نشان مخصوص حاکم بزرگ میتی کومان هست! احترام بگذارید!


حالا برای من جای سوال هست... اگر این نشان مخصوص حاکم بزرگ میتی کومان اونقدر چیز گولاخی بود که اگه همینو نشون بدن همه قانع میشدن و تعظیم میکردن دیگه چرا باید داداش کایکو به همراه تسوکه اول همه رو کتک میزدن و بعد نشان مخصوص حاکم بزرگ رو نشون میدادن؟


نمیشد بجای اینکه درگیری پیش بیاد از همون اول نشان مخصوص حاکم بزرگ رو نشون بدن و با سلام و صلوات قضیه رو تمومش کنن؟

Radiohead -Just






برتراند راسل

خب من خیلی توی زندگیم نیچه خوندم. به نظرم درسته وقتشه که من خودم بخوام از فاز نیچه بیام بیرون. اما در اونصورت به هیچ عنوان دوست ندارم برم تو فاز لوسالومه! بیشتر دوست دارم برم توی فاز برتراند راسل!

Dance Monkey - Tones and I



سوت پایان بازی با برد فرانسه

خب اولا تبریک میگم به همه دوستداران فرانسه و فرانسوی ها به خاطر این بازی هوشیارانه چون مراکش واقعا تیم زهردار، جنگنده، منسجم و حرفه ای بود که تونسته بود اسپانیا و پرتغال رو حذف کنه اما فرانسه موفق شد ترمز این تیم رو بالاخره بکشه. دلم خیلی برای مراکشی ها سوخت چون کاملا حسشون رو درک میکنم. ما خودمون هم ایرانی هستیم و میفهمیم که چقدر سخته که تیم بالا بیاد تا این مرحله و در این مرحله حذف بشه. بخصوص برای یک کشور آفریقایی که شاید خیلی فرصت زیادی برای نشان دادن خودش در دنیا براش بدست نیاد. اما خب فرانسه تیمی هست که دو بار قهرمان جهان شده. مربیان فرانسوی سرد و گرم اینگونه مسابقات رو در گذشته چشیده اند. هوش، فرهنگ و نبوغ بازی کردن در این سطح از مسابقات در کارنامه فرانسه دیده میشه و اونها توان جمعی بهتری برای اداره بازی در این مرحله رو دارا بودند. 

در کل به نظرم مراکشی ها نباید ناراحت باشند. باید خوشحال باشند که تا همین مرحله هم موفق شدند و با همون روحیه قبلی برن برای بازی رده بندی. فرانسه هم که باید خودشو آماده کنه برای نایب قهرمانی چون این بار چیییییییییییییی داداااااااااسسسسسسسسس؟؟؟؟ قراره آرژانتین قهرمان بشه!

نیمه اول فرانسه مراکش

همونطور که حدس میزدم بازی خوبی هست، فرانسه خیلی زود به گل رسید و مراکش هم اواخر نیمه خیلی خوب ظاهر شد،،،، 

سیاوش قمیشی - مرهم

دل ای دل - لیلا فروهر!

فرانسه مراکش؟

قطعا بازی خوبی خواهد بود،،، احساسات دوگانه ای در مورد این بازی دارم. از یک طرف فرانسه همیشه تیم سوم مورد علاقه من بوده و قطعا به افرادی چون آقا زیدان به عنوان یکی از شاخص ترین بازیکنان طول تاریخ نگاه میکردم. از طرف دیگه مراکش با عملکرد فوق العاده شگفتی ساز بزرگ جام بوده و براشون احترام زیادی قائلم. البته فینال آرژانتین مراکش مسلما برای آرژانتین بهتر خواهد بود چون بازی در مسابقه فینال قطعا شخصیت قهرمانی نیاز داره با وجود همه استرس هاش که در آرژانتین بیشتر هست. پس همون مراکش ببره که آرژانتین راحت‌تر قهرمان بشه :دی