نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در پاسخ به جواد خیابانی

ببین جواد جان کیروش نه به مردم ما توهین کرد نه به شهدای ما نه به فرهنگ ما. فقط گفت خیلیا نون شب ندارن بخورن و به نظر من درست میگه. جواد جان بخدا خسته شدم اینقدر تو خیابون پول دستی دادم به این و اون و جوراب خریدم و این صحبتا. آدم اشکش هم اگه در میاد واسه لنگ و وزیر لنگی در نیاد. نه تورو خدا!

قضیه صحبتهای اخیر کیروش

خب این قضیه حسابی بالا گرفته و کیروش به انتقاد از وزارت ورزش پرداخته که صرفا از یک تیم خاص یعنی تیم لنگیا حمایت میکنه. من اصولا نظرم این هست که کیروش خیلی جالب به عنوان یک غیر ایرانی یک تنه در مقابل این وزیر معلوم الحال ایستاده. اصلا کدوم یکی از وزرای حسن معلوم الحال نیستن. اصلا حسن مگه خودش به همه ثابت نکرد که یه کاسب معلوم الحاله و برای مردم ایران اهمیتی قائل نیست؟ خب همه این حرفها رو گفتم اما احساس میکنم کیروش هم یکمی تندروی کرده. به عنوان مثال اینگونه مصاحبه ها الان میتونه به اتحاد اعضای تیم ملی لطمه بزنه چون به هر حال بعضی از بازیکنهای کلیدی تیم بازیکن پرسپولیس هستند یا قبلا بوده اند. پس کیروش باید سعی کنه دیگه از این مسائل دوری کنه. کلا نظر شخصی ام هم این هست که آره وزیر ورزش یه لنگی تعطیلی بیش نیست. ولی خب در کل همونطور هم که در پست های قبلی اشاره کردم به تیم پرسپولیس به عنوان تیم رقیب خیلی احترام میذارم و اون رو در اصل یک تیم مردمی میدونم. واقعا یک عده آدم لنگه این رویانیان یا لنگه این یارو هدایتی یا لنگه این وزیر لنگی اگه کمتر دور و ور این تیم بپلکن مسلما تیم پرسپولیس هم سالمتر میمونه و به فوتبال ما هم کمتر لطمه میخوره.

بشار رسن و طارق همام

درسته که از صدام همیشه بدم میومده و هنوز هم از سرنوشتش راضیم و ازش بدم میاد. اما این دلیل نمیشه که از همه عراقیا بدم بیاد. مثلا دقت کردید بشار رسن و طارق همام با این سن و سال کم چقدر جوانهای پخته، حرفه ای و با ادبی هستند؟ بدون ذره ای حاشیه جلوی تیم ملی ایران با تمام توان بازی کردند و با بازیکنها هم رابطه خوبی داشتند. من که خیلی ازشون بیشتر خوشم اومد.

در اخبار آمده است که ....!!!!

پیکارجویان طالبان در یک رشته حملات بیش از ۳۲ نیروی دولتی و شبه نظامیان حامی دولت افغانستان را روز پنجشنبه ۲۰ دی، کشتند. این خبر را مقامات افغان اعلام کردند. حملات طالبان در چهار ولایت کندز، بغلان، تخار و بادغیس انجام شد. این در حالیست که آقای شمعخانی اعلام کرده بودند طالبان آماده است اسلحه اش را زمین بگذارد و جواد نیز از ورود طالبان به دولت افغانستان حمایت کرده بود. 

اراجیف جدید حسن

خواندم و شنیدم که حسن اخیرا در سالروز آن عروج ملکوتی رفسنجانی یک نوع اراجیف جدیدی رو باب کرده که پیش از این در ادبیات سیاسی نظام وجود نداشت! از این بابت به حسن تبریک میگم و براش متاسفم!

دخالت؟

من نمیفهمم چرا جمهوری اسلامی زمانی که آمریکا پرونده اعتراضات خیابانی رو به شورای امنیت میبره اون رو دخالت در امور داخلی ایران میدونه اما خودش در امور افغانستان دخالت میکنه؟ دخالت نکنید در امور دیگر کشورها!

بازم؟

الان یه تعداد زیادی آدم از جمله کارگر و فعال مدنی مرد و زن وجود داره که ادعا کردن توسط وزارت اطلاعات شکنجه شده اند. محمود واعظی هم گفته وزارت اطلاعات باید از اینها شکایت کنه!!! خب خیلی جالبه، طرف ادعا کرده که شکنجه شدم بعد بدون رسیدگی میگن باید ازش شکایت بشه. آخه این چه وضعشه؟

براتون متاسفم!

متاسفانه رفتارهایی میبینیم از حکومت در این روزها که منو بیش از پیش نسبت به آینده نا امید میکنه. نمونه اش حمایت از طالبان!

نازی ناز کن

امروز توی مترو یک جوان خوش صدایی داشت گیتار میزد و آهنگ نازی ناز کن رو با ریتم جدید و زیبایی میخوند. نمیدونم چرا هر وقت کسی رو میبینم که داره گیتار میزنه و آواز میخونه در  مکانهای عمومی یاد کتاب عقاید یک دلقک میفتم. اما بگذریم. من ماندم و حسرت آن اسکناس دو هزار تومنی که بهش ندادم. کاش یه بار دیگه ببینمش که همین آهنگ و یا یک آهنگ زیبای دیگه رو داره میخونه و یه اسکناس ده هزار تومنی بهش بدم. خدایا شکرت!

لاستیک صاف و مملکت داری؟

امروز یه آخوندی پشت فرمان نشسته بود و ماشینش داشت همینطور روی برف لیز میخورد. به گونه ای که هم برای خودش خطرناک بود و هم برای سایرین!‌ میخواستم بلند شم برم بگم حاج آقا، شما که تمهیدات لازم برای لاستیک خودت رو نمی اندیش،‌ چطور قراره تمهیدات لازم رو برای ممکلت بیاندیشی؟ خب لامصب، قرار بود ما پشتیبان شما باشیم که آسیبی به مملکتمان نرسد. نه اینکه اینطوری!

حسن حسن بیشتر گندت بزنن باز دهن باز کردی قیمت دلار رفت بالا!