نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

حسن گفته پاسخ به تروریست ها کوبنده خواهد بود. از طرفی داعش مسولیت این حمله ها را پذیرفته است. من سوال دارم. رژه نظامی که قرار است نماد اقتدار باشد چرا امنیتش درست رعایت نمیشود؟ همین نیست قضیه که اینقدر آقایون درگیر فیلم بازی کردن هستند که امنیت مراسم نظامی فراموششون میشه؟ این در جای خود جدای از اینکه خیلی فاجعه ناراحت کننده ای بود یک آبروریزی بزرگ هم بود. مثلا حسن چه پاسخ کوبنده ای قراره به این حمله بده؟ قراره پرچم آمریکارو آتیش بزنن باز؟ یا مثلا قراره دوباره چارتا موشک در کنن؟ اینم از امنیت که اینهمه ادعاشو دارید. مثلا امارات امنیت نداره؟ قطر امنیت نداره؟ تازه وضع اقتصادشون هم خیلی از ما بهتره. ناراحت کننده تر از اون اینه که امارات و قطر قشر چندان فرهیخته ای هم ندارند و مجبورند برای همه چیز دست به دامن خارجی ها بشوند. ما اما متاسفانه از قشر فرهیخته برخورداریم اما آنها را در محرومیت و انزوا و سرکوب نگه داشته ایم و مشغول فیلم بازی کردنهای بیهوده هستیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.