نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اظهار نظری تازه از جواد

گویا جواد اخیرا اظهار نظری کرده و گفته مخالفان دولت در فضای مجازی روبات هایی هستند که از عربستان و آمریکا پول میگیرند. جا داره به جواد یادآوری کنم که من نه از عربستان پول میگیرم و نه از آمریکا اما بسکه دولت شما مزخرف شده و به عبارت خودمونی ...یده که نمیتونم با شما مخالف نباشم. وقتی شماها میگویید ما در مملکت بحران نداریم همیشه پیش خودم فکر میکنم شما از چه قشری صحبت میکنید که بحران ندارند؟ نکنه آمار بالای طلاق و آمار پایین ازدواج و آمار بالای بیکاری یادتون رفته؟ یعنی استانداردهای جهانی رو که بیخیال. شما بر اساس استانداردهای اسلامی خودتون هم مملکت رو به شدت با ندانم کاری دچار بحران کرده اید. حتما میخواید بگید تقصیر داعشه و ما امنیت داریم! و هر وقت اینو میگید من احساس میکنم علاوه بر اینکه سپاه پاسداران چنبره زده بر اقتصاد مملکت برای انجام وظیفه خودش سر ملت منت هم میذاره! من که معتقد نیستم اگر ما نمیرفتیم سوریه بجنگیم مشکلی پیش میومد. یعنی همین آمریکا و فرانسه و انگلیس و روسیه و قدرتهای برتر نظامی دنیا که رفتند کافی بود. لازم نبود ما بریم اونجا ترقه در کنیم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.