نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دانشگاه صنعتی شریف

دیروز از دانشگاه صنعتی شریف از بنده دعوت شده که به عنوان فارغ التحصیل از دانشگاه حمایت مالی کنم. واقعا که خنده داره. جا داره از مسوولین این دانشگاه سوال کنم شما چه فکری برای آینده من کرده بودید و یا چه تسهیلاتی در اختیار من گذاشته بودید که حالا توقع کمک مالی هم دارید؟ من واقعا متاسفم که از دانشگاه شریف فارغ التحصیل شدم و واقعا ترجیح میدادم از دانشگاه دیگه ای مدرک بگیرم. حداقل تا جایی که من میدونم سطح تدریس اساتید در دانشگاههایی مثل امیرکبیر خیلی بالاتر هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.