نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

به قول یارو گفتنی

میگن پوشک نداریم ولی خب موشک که داریم! حالا نمیشه این روسیه غیر از موشک پوشک هم بهمون بده؟ یا مثلا میگن اینکه آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند یعنی چی؟ چرا پس هر مشکلی پیش میاد میندازین گردن آمریکا؟ مثلا ما پوشک نداریم تقصیر آمریکاس! یا مثلا میگن کالای ملی یعنی چی؟ ما از کدوم کالا حمایت کنیم؟ وقتی پوشک نداریم تولید کنیم پس حتما باید کهنه ببندیم فلان جای بچه که کالای ملیه؟ راستی کهنه تولید ملی داریم یا نداریم؟ یا مثلا دندونمون خراب شد باید با نخ ببندیم به دستگیره در بکشیم در حمایت از کالای ملی؟ حالا از همه این حرفها گذشته، فرض کنید ما قبول کنیم که کهنه ببندیم به ماتحت بچه و دندونمون رو هم با دستگیره در بکشیم. وقتی میگید ما پیشرفت کردیم بعد از انقلاب دقیقا منظورتون کدوم پیشرفته؟ پیشرفت در تولید موشک آیا؟ که اونم احتمالا گندش در میاد که از یه جای دیگه آوردین! بعد از همه این حرفها گذشته، انرژی هسته ای مال چی بود وقتی پوشک نداریم تولید کنیم؟ قضیه اون نیست که میگن آفتابه لگن هفت دست اما شام و نهار هیچی؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
من جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 14:13

خدا رو شکر کنیم که اگه پوشک ماتحت بچه کالای ملی نیست، لااقل ماتحت بچه تولیدداخله .

ماتحت البته کالای ملی نیست. کالای جهانیه. البته اون هم به مساوات بین همه تقسیم نشده

احسان سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 22:08

عالی بود ولی تلخ.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.