نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

یعنی ما عقل نداریم!

داشتم پست های جدید بلاگ اسکای رو میخوندم و دیدم یک ابلهی گفته تحریمهای آمریکا موجب پوست اندازی اقتصاد ایران میشود. یعنی ما عقل نداریم. باید زور بالای سرمون باشه. خودمون نمیدونیم باید چه تحریم باشیم و چه نباشیم به اقتصادمون فکر کنیم. یعنی ما تا مجبور نباشیم کاری رو نمیکنیم. حالا بگذریم که تحریمهای آمریکا موجب پوست اندازی اقتصاد ما نخواهد شد! من فقط برام سواله که کی اینارو گذاشته سر کار تو مملکت؟ بالاخره تقصیر یک نفر هست یا نه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 09:03 http://bihamta96.blogsky.com

معرفی کتاب:

حسرت از ایمانِ دیر

۳۱۶- آدمی بالاخره به حقیقت دین خدا ایمان می آورد حتی در لحظه مرگ. ایمانِ دیر، ایمانی سراسر غرق در حسرت است. حسرت از اینکه چرا زودتر ایمان نیاورده و راحت نشده است.

۳۱۷- هر که ناراحت است بی ایمان است. مؤمن همواره قلباً راضی و شاکر است و کافر ناراضی و شاکی است.

۳۱۸- کسی که هیچ چیزی ندارد ازهیچ قدرتی هم نمی ترسد حتی از خدا. چنین کسی دوست خداست و آدم ازدوستش نمی ترسد. و چنین کسی همه را قلباً دوست می دارد و آدمی از کسانی که دوستشان دارد نمی ترسد.

از کتاب حق و باطل استاد علی اکبر خانجانی

t.me/eshghvaerfan2

ببخشید پیامبر از همه چیز همیشه راضی بوده که اینهمه جنگ رفته؟ خب مسلما از اونهایی که باهاشون میجنگیده ناراضی بوده. پس نارضایتی طبیعی هست.

Snowgirl پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 00:34 http://snowgirl-snow.blogsky.com

از نظر اونها ، خیر نداریم.
همون ادمی که همه رو به چشم گوسفند میبینه

حالا چطوری میتونیم گوسفند نباشیم؟

کرمِ درون پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 00:27 http://devilsown.blogsky.com/

دنبال مقصری؟ همه مون. کسایی که عهده دار امورن از آسمون که تالاپی نیوفتادن اینجا، از خود ما بودن که رسیدن به اون بالا :)

دنبال مقصر نیستم. میدونم مقصر کیه اما من وقتی اون مقصر شد حتی بدنیا نیومده بودم. حالا تکلیف چیه؟ بریزیم تو خیابون؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.