نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پروانه سلحشوری

بذارین خیلی رک و واضح بگم. یک سری آدم به پروانه سلحشوری و کسانی که از داخل حکومت انتقاد میکنند میگن سوپاپ اطمینان و چیزهایی از این قبیل. از اون آدمهایی که چنین تهمت هایی رو میزنن به شدت بیزارم و بدم میاد. آفرین به پروانه سلحشوری که در مقام یک نماینده حرف دل خیلی ها رو زد. حالا بگذریم که ممکنه ایشون اختلاف عقیده هایی با من داشته باشه اما همونطور که میبینید از نقطه نظر خودش خیلی خوب مشکلات رو بیان میکنه. 



نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 16:10 http://m-z2016.blogsky.com/

با سلام
اینها همه سرگرم کردن مردم /
همه از یک قماش هستن
تخم مردم کشیدن

ما امید خاصی به این آدم نبسته ایم. اما به هر حال آدم مذهبی خوب و دلسوز هم وجود داره.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.