نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تحریک جنسی و خوش تیپی

اخیرا یک صحبت هایی شنیده میشه از مسوولین که مثلا بچه هایی که خوش تیپ باشند باعث تحریک جنسی میشه و عواقبش و یا خانومهایی که عطر بزنند و یا خوش تیپ باشند تقصیر خودشونه اگر دچار مشکل بشن. من یه سوالی دارم پس با این استدلال شما اگر کسی به علت اینکه فقیره و ماشین کس دیگر رو ببینه و بره دزدی کنه پس مقصر دزدی خودش نیست و اونیه که ماشین خوب داره. شما هم که ماشاالله همتون ماشین خوب دارید. حالا تکلیف چیه؟ یعنی دزدی اینجوری توجیه میشه؟ نباید آدم یه جوری بار بیاد که دزدی نکنه؟ یا مثلا یه جوری بار بیاد که در قبال تحریک جنسی خودشو کنترل کنه؟ یعنی تحریک جنسی رو که نمیشه جلوشو گرفت اما آدم جلوی خودشو که میتونه بگیره! حالا فرض کنیم تقصیر شما نیست که بعضیا نمیتونن در مقابل تحریک جنسی خودشونو کنترل کنن. ما باید اینجا بیاییم تقصیر رو بندازیم گردن کسی که خوش تیپه؟ با این استدلال شما آیا همه خلاف های بشری توجیه نمیشه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 18:02 https://www.instagbot.com

حرکت جنسی دار جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 14:29

سلام.
من خانه نشین هستم و همیشه برانگیخته جنسی ام
فکر کنم دیوارهای خانه ما آنقدر نازک است که عطر و خوشتیپی دیگران ازش درز میکند و وارد خانه ما میشود و من را تحریک میکند.
لطفا از مسئولین درخواست کنید رسیدگی کنند.
یا نه، اصلا رسیدگی نکنند.
آخه من تحریک شدن خیلی دوست دارم

مسوولین میگن که لطفا کافور بخورید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.