نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اعتراض

میگم جواد گفت مردم ما حق اعتراض دارند منم دارم چپ و راست توی این وبلاگ اعتراض میکنم. البته وبلاگ من خیلی آمار بازدید بالایی نداره و خیلی خطر جدی به حساب نمیاد اما تا حالا کسی به من گیر هم نداده. یا مثلا وبلاگمو نیومدن ببندن. یه پیشنهاد دارم به همه کسایی که اعتراض دارند. حداقل از این ساده ترین امکان استفاده کنید و اعتراضتون رو به صورت کاملا محافظه کارانه به هر روشی که دوست دارید مثلا مثل یک وبلاگ که دردسرش هم کمه بیان کنید. شاید تعدادمون زیاد بشه و صدامون به یه جایی برسه. خرج زیادی که نداره. فقط یه اتصال اینترنت میخود و یه لپ تاپ یا کامپیوتر. اونم که احتمالا دارید اگر احیانا اینو خونده باشید!

نظرات 2 + ارسال نظر
وبلاگنویس جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 18:10

از تاریکی درون گونی ترس داریم.
سربازانی که نامشان گم شده رد آدم را میزنند زودی.

به هر حال به قول قدیمیا ترس برادر مرگه...

مجتبی جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 16:11 http://m-z2016.blogsky.com/

دیگه انگیزه نمانده برای کسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.