نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

جواد و نگرانی هایش

جواد در حین گزارش بازی ازبکستان یه معذرت خواهی عجیبی کرد که نمیتونم به سادگی ازش بگذرم. البته اون جواد نه جواد خیابانی. صدای گزارشگر ازبک هم داشت زیر صدای جواد پخش میشد و جواد گفت معذرت خواهی میکنم اگر این صدا برای شما ناملایماتی رو ایجاد کرده. خواستم بگم بیرادر من! جواد جان! ای کاش همه ناملایمت هایی که برای ما ایجاد شده مثل اینیکی بود. خودتو زیاد ناراحت نکن. ما پوست کلفت شدیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.