نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

قیمت سکه

قیمت سکه دوباره کشید بالای چهار و ششصد. خب این چه سیاستهای کنترلی از طرف دولت بود که چند روزی بیش به طول نینجامید جناب خبرگزاری تسنیم؟ چرا دری وری مینویسی؟ خب حداقل چند روز صبر کن ببین چی میشه بعد بنویس. یعنی اگر شما خبرگزاری هستید من خودم با این وبلاگ باید ماهواره هوا کنم کانال بزنم بیست و چهار ساعته واسه ملت برنامه پخش کنم. بخدا!!!! والللاااااااااااا!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.