نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پیشبینی من از قیمت سکه

با توجه به سیر تقریبا پریودیک قیمت سکه در بلند مدت به نظر میرسد که قیمت سکه اینبار حدود سه میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان تثبیت شود. و بعد خبرگزاری تسنیم بنویسد که این به علت سیاست های کنترلی دولت بوده است. لازم میدونم تاکید کنم که فاجعه اینبار این است که در مدت کوتاهی قیمت سکه دوبار قله زده است. حالا ممکنه بعد از اینکه قیمت سکه به این رقم رسید حوالی همین رقم باقی بماند و یا دوباره در مدت کوتاهی افزایش پیدا کند که اگر اتفاق دوم رخ داد باید گفت فاتحه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.