نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

تحریمهای نفتی

خب همونطور که حتما تابحال هم شنیده اید ترامپ قراره در یک اقدام شدیدا پوپولیستی در روز 13 آبان تحریمهای نفتی علیه ایران وضع کنه. گفته میشه کره جنوبی صادرات گاز خودش از ایران رو قطع کرده و عربستان، روسیه و امارات هم دارن جلو جلو تولیدشون رو افزایش میدن. واضح و مسلم هست که این تحریمها باعث خواهد شد اوضاع ما خیلی خیلی خیط بشه. حسن تهدید کرده بود که در صورت تحریم نفتی چنین میکنیم و چنان. حالا باید دید چه عکس العملی نشون میدن. در ضمن بعدش هم باید دید آمریکا چه عکس العملی به عکس العمل اونها نشون میده. چیزی که ناراحت کننده هست اینه که اوضاع زندگیمون گویا قراره خراب بشه و درگیری و تنش افزایش پیدا کنه و چیزی که هیجان انگیز هست همین اتفاقاتی هست که قراره بیفته. من که کاملا برای این ماجرای هیجان انگیز آماده هستم. شما چطور؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.