نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نظر من در مورد استقلال

به نظر من این فصل چندتا تیم خیلی عالی توی لیگ هست مثل پدیده و سپاهان و پرسپولیس و تراکتور که استقلال از پس هیچکدوم بر نمیاد. نه تو لیگ و نه توی جام حذفی. و فصل بعد استقلال رو در لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم دید. اینهمه طرفدار داره استقلال مثل خودم و جا داره که یکمی در سیستم باشگاهداری خودش تجدید نظر کنه. حداقل الان که شفر توی باشگاه هست باید از تجربیاتش برای آینده استفاده بشه. در حال حاضر که بعیده این تیم به جایی برسه.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.