نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

علی اکبری

خب در اخبار آمده که علی اکبری به یو اف سی پیوست. خیلی بهش تبریک میگم و براش آرزوی موفقیت میکنم. من همیشه شاهد بودم که چقدر طرفدار داره علی اکبری و چقدر ملت ایران به این مرد علاقه مند هستن. به هر حال یو اف سی هم سطح بالایی از مسابقات هست و برای علی اکبری افتخار بزرگی هست مسابقه دادن در یو اف سی. فارغ از هر نتیجه ای که علی اکبری در یو اف سی کسب کنه براش آرزوی موفقیت میکنم و مسلما تاریخ ساز خواهد شد....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.