نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره استقلال

درباره استقلال هم که خبر رسیده تیم با یک مربی ایتالیایی وارد مذاکره شده و همچنان در نظر داره که روند چس کلاس خودش رو ادامه بده. در صورتی که پرسپولیس داره خیلی ایرانی تر و فوتبالی تر با مساله برخورد میکنه. به نظرم یک مقدار حاشیه باشگاه استقلال زیاده و این به تیم خیلی لطمه میزنه. مثل قضیه اون پنالتی چیپ و این صحبتها! اما ظاهرا داور گل درست استقلال رو در بازی با صنعت نفت مردود اعلام کرده و یک پنالتی مشکوک هم به سود پرسپولیس گرفته شده. خلاصه باشگاه استقلال حق داره شاکی باشه. درسته که پرسپولیس هم از داوری لطمه خورده این فصل. اما لطمه ای که استقلال از داوری خورده به مراتب بیشتر بوده. یعنی من کلا تو زندگیم شانس ندارم. اگه شانس داشتم الان وضع استقلال اینطوری نبود. من مطمئنم برم پرسپولیسی شم وضع پرسپولیس خیط بشه... آقا اصلا من میخوام از این به بعد پرسپولیسی شم شاید بالاخره استقلال شانسش خوب بشه. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.