نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

از کرامات پرسپولیسی ها چه عجب...

به نظرم این کانال هواداری پرسپولیس باید واقعا با انتشار اینهمه مطالب ضد و نقیض در مورد نظر سنجی وبسایت AFC درباره اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا از خودش خجالت بکشه. وارد کانال که میشی اون بالا پین کرده و یک روش تقلب در رای گیری رو یاد داده.... هر وقت رای فرهاد مجیدی میره بالا شروع میکنه که در این رای گیری تقلب شده و هر وقت رای سید جلال میره بالا یه دفعه AFC معتبر میشه!!! این اخلاق پرسپولیسی هاس که بدم میاد... یعنی رای گیری که بشه توش تقلب گسترده کرد به نظر من از درجه اعتبار ساقطه و جا داره فدراسیون در این زمینه نقش سازنده ای ایفا کنه و به نتایج این نظر سنجی یا به عبارت بهتر این طویله ای توی مملکت سر این قضیه راه افتاده توجه نکنه... حالا خوبه همه جا قرنطینه هست وگرنه شما فرض بفرمایید این طویله در چه ابعادی گسترش پیدا میکرد. خلاصه پیام من به پرسپولیسی ها اینه که اگه خودتون میدونید میشه توی این نظرسنجی تقلب کرد که بدیهیه میشه تقلب کرد اینهمه به اعتبار این نظر سنجی اهمیت ندید... این واسه همه ما بد هست سر نتیجه یک نظرسنجی غیرمطمئن بخوایم با هم زور آزمایی کنیم... البته در نهایت این رو هم بگم که من مطمئن هستم در این نظر سنجی هم رای جعلی به فرهاد مجیدی داده شده و هم رای جعلی به سید جلال داده شده ولی حوصله ندارم بخوام این مساله رو به کسی ثابت کنم... خلاصه اینکه فقط خواستم به پرسپولیسی ها بگم چچچچیییی داداسسسس  ما هم میتوانیم... یعنی اگر دلمون میخواست الان فرهاد مجیدی برنده نظرسنجی بود اما نگران حال شما بودیم... شما که خودتون نگران حال خودتون نیستید... یعنی شما واقعا فکر میکنید این اختلاف ۱ درصدی رو من نمیتونستم تغییر بدم؟‌  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.