نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

در اخبار آمده است که...

در اخبار آمده است که وزارت بهداشت گیر داده که چینی ها در اعلام آمار مبتلایان و مرگ و میر کرونا پنهان کاری کرده و خطر آن را کمرنگ جلوه داده اند... سفیر چین هم شاکی شده و اعتراض کرده... و سپس وزارت امور خارجه به نوعی از چینی ها دلجویی کرده و برخی طرفداران اصولگرا هم به وزارت بهداشت انتقاد کرده اند... به نظر من حداقل آمار مرگ و میر کرونا در همه کشورهای دیگر را که نگاه میکنیم از نظر درصد مرگ و میر مبتلا شدگان به کرونا با آماری که چین اعلام کرده مغایرت داره... واشنگتن پست هم که بر اساس برخی منابع آمار مرگ و میر کرونا در ووهان چین رو ۴۰۰۰۰ اعلام کرده... در چنین شرایطی حکومتها بر سر مواضع خودشون پافشاری میکنند و خب حقیقت به خوبی مشخص و بررسی نمیشه... البته من اصلا با ملت چین مشکلی ندارم و موافقم که این مساله نباید به دوستی ملت ایران و چین لطمه بزنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.