نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

لکن پیام من خطاب به دموکرات‌ها....

لکن پیام من به دموکرات‌ها این است، هر غلطی میخواهید در زمینه توافق ر بکنید، سریعتر بکنید! لکن دیگر حوصله کل دنیا از شما سر رفته است، حوصله همه آنهایی ر که خودتان ارج می‌دهید از شما ر سر رفته است، لکن برای ملت ما مهم نیست، شما هر غلطی میخواهید بکنید، توافق ر میخواهید بکنید میخواهید نکنید،،،، ما که به شما اختیار کردن یا نکردن ر داده ایم، این شمایید که به ما اختیار نمیدهید،،،، ر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.