نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

واکنش به ترک حله

بعد از ترک حله خب واکنش‌ها خیلی شدید بود، من خیلی در زمینه رپ فارسی یا هر گونه ای از هنر یا هر مقوله دیگری دنبال بحث نسل چندمی بودن نیستم. توصیه ام به نسلی که بهش بر خورده این هست که این ترک رو صرفا فحش حساب نکنند و در قالب همون رپ فارسی بهش نگاه کنند، شنیدم لیتو اعلام آمادگی کرده به نسل‌های جدید حال بده و خیلی خوشحال شدم بهر حال لازم بود که کسی این وظیفه رو بپذیره. از اینکه باب بحث در این زمینه در رپ فارسی باز شد خیلی خوشحالم اما نحوه شروعش در رپ یک مقدار دیکتاتور مآبانه بود. حالا من صلاحیت لازم ندارم بخوام نظر بدم که آیا رویکرد در رپ همیشه رویکرد دیکتاتوری هست یا اصلا جور دیگری هم میشد، بهر حال به نسل‌های جدید توصیه میکنم خیلی به دل نگیرند اگر کار آسی دارند رو کنند. لزوما دیس لازم نیست. از لیتو هم خیلی بیشتر خوشم اومد. خودمم خیلی حوصله و وقت و انرژی زیادی برام نمونده و اصلا من رپ نمیکنم. اما در حدی که بتونم مثل یک دوست بزرگتر در کنار نسل‌های جدید سعی میکنم هم قدم بشم تا هم خودم از قافله زندگی عقب نیفتم و هم شاید برای اونها جنبه همفکری داشته باشه. خلاصه نا امید نباشید و شما تنها نیستید،،،،، 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.