نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

فروغ فرخزاد

ببخشید من حرفهای سلطان رو خوندم و واقعا ناراحت شدم که چرا درباره مردم ایران اینطوری حرف زد. ولی بذارید مثلا بگم فروغ فرخزاد گفته پرواز را به خاطر بسپار، پرنده مردنی است،،، بعد اصلا خیلی از مردم ما نمیفهمن پرواز یعنی چی؟ پرنده یعنی چی؟ یعنی چی که پرنده مردنی است؟ یعنی ما همه قراره بمیریم؟ پشماااااااااااااممممم! 

بعد میرن میگن این فروغ فرخزاد آدم جلف سبکی بوده.... یعنی تقصیر منه که بعضی مردم بیشعور ایران در مورد شاعره به این بزرگی در حد یابو صحبت میکنن؟ یعنی ما همچین بانوان گرانبهایی در کشورمون نداشتیم؟ یعنی من حتما باید برم با امثال مایلی سایروس ازدواج کنم تا شما آدم بشین؟ یعنی همینجوری شما آدم نیستید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.