نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

9 - من

من؟ آره منم واسه خودم آدمم. بگی ف منم میگم فرحزاد! ادعا نمیکنم به اندازه سیروس سنگم یا به اندازه انوش پفیوز یا به اندازه اونا معروف و پولدار.... اما شاید سیروس و انوش رو بدون پولهاشون با هم بریزن تو مخلوط کن یه چیزی مثل من در بیاد!

شاعر و نویسنده ام... البته هنوز موفقیت بزرگی کسب نکرده ام.... توی علم هم دستی دارم.... ولی بیخیال، این مملکت بیشتر به شاعر نیاز داره! به قول یارو گفتنی: قرن ما شاعر اگر داشت هوا بهتر بود!

درباره ابرام و اتفاقات عجیبی که برامون توی خارج افتاد هم که گفتم و اینم گفتم که از ذکر جزئیاتش معذورم... و باید سکوت کنم...

در مورد هوشنگ خان، ببخشید هوشنگ هم که براتون گفتم...

الان با این وضعیت عجیبی که توش گرفتار شدم، واقعا فکر میکنم کار درستی کرده بودم که به هوشنگ خان، ببخشید هوشنگ، رو انداختم قبلا که هوامو داشته باشه! 

مگه شما فکر میکنید سروکله زدن با آدمهایی مثل سیروس و انوش و سپید و ملیکا کار راحتیه؟




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.