نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

اگرچه غیر مذهبی هستم

خب در چند روز گذشته اخباری مبنی بر ارتباط سروش لشکری ملقب به هیچکس خواننده رپ فارسی منتشر شده که امیدوارم صحت نداشته باشه اما دور از ذهن هم به نظر نمیرسه. به هر حال نشتیات مثل تمامی مردم ایران انزجار خود را از گروه تروریستی منافقین اعلام میدارد و حتی نسبت به عملیات مرصاد ابراز ارادت می‌کند چرا که این عملیات ارتش را لازمه بقای کشور می‌داند. روابط عمومی نشتیات.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.