نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

حزب دموکرات آمریکا

وارد جزئیات نمیخوام بشم، صحبت سیاسی نمیخوام بکنم و مسائل رو هم نمیخوام بسط یا تعمیم بدم. در کل به نظرم روابط میان افراد سیاسی ایرانی و حزب دموکرات حالا هر نوع فرد سیاسی میخواد باشه حتی مسیح علی‌نژاد! به طور کلی برای اون فرد نا امنی ایجاد میکنه. خودم هم شخصا به علت تجربیات گذشته خودم حزب ریپابلیکن رو ترجیح میدم از الان تا ابد! و دیگه هم در مورد سیاست آمریکا یا انتخابات ریاست جمهوری اونها اظهار نظر نمیکنم. حزب دموکرات به علت دست داشتن در کودتای ۲۸ مرداد و سپس افشای اسناد مربوط اون توسط سازمان اطلاعاتی آمریکا در کل داره دست و پا میزنه تا بتونه از افراد ایرانی سوء استفاده کنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.