نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

APRIL is the cruellest month, breeding
 
Lilacs out of the dead land, mixing
 
Memory and desire, stirring
 
Dull roots with spring rain.
 
Winter kept us warm, covering
Earth in forgetful snow, feeding
 
A little life with dried tubers.

...

شرمم از خرقه آلوده خود می آید

که بر او وصله به صد شعبده پیراسته ام

...

نظر نشتیات در مورد بانوان

ببینید، الان مدت زیادی هست که من میشنوم بانوان از یک سری مسائل شاکین. به عنوان مثال از اینکه درآمد مردها بیشتره. خب اگر نظر قطعی منو در مورد درآمد بخواید بدونید شاید خیلی جالب نباشه اما به نظر من همه افراد جامعه باید تقریبا درآمدشون به هم نزدیک باشه و فقط بتونن با چیزهای باحال یا کارای باحالی که خودشون میکنن یا با چیزای باحالی که توی زندگی پیدا میکنن حال کنن. حالا ممکنه یکی یه انگشتر پیدا کنه که باهاش خیلی حال کنه اما یکی هم هزارتا انگشتر داشته باشه که با هیچکدومشون حال نکنه. متوجهین چی میگم؟ خب پس این در مورد درآمد. یعنی زنها هم حتما باید بتونن مقدار معقولی پول داشته باشند. احتیاجی هم نیست که بعضی مردها خیلی بیشتر پول داشته باشن. اگر هر کس بتونه از طرق دیگری به بعضی خواسته های غیر مادی برسه دیگه عقده کمتری هم توی دنیا باقی میمونه حالا از چه طرق دیگری؟ مثلا حرف همه مهم باشه. یا هرکی فکر کرد اگه میتونست حرفشو توی دنیا بزنه دنیا جای بهتری میشه بره حرفشو بزنه. کجا؟ خیلی جاها میشه حرف زد. یا کلا دنیا میتونست خیلی جای بهتری باشه اگر خیلی کارای ساده تری توی دنیا شکل میگرفت. سیاست فعلی که در دنیا اعمال میشه یا برخی رفتارهای حکومت پرستانه ای که میبینیم از سیاسیون و افراد به ظاهر مهم دیگری صورت میگیره اصولا بیش از صد سال هست که دانسته شده که مخرب هستند. منتهی الان من بگم نیچه هم همینو میگفته فلان زنیکه ای هم پیدا میشه که بیاد بگه مردشور خودتو نیچه تو با هم ببرن که منم باید بگم خب مردشور اون زنیکه رو هم ببرن! حالا با وجود اینکه من گفتم مردشور اون زنیکه رو ببرن دلیل نمیشه که من آدم ضد زنی هستم. من معتقدم اگر هر شخصی بخواد القا کنه که حکومت مهمترین چیز روی کره زمینه در حال فریب همه هست. چون اونطوری نیست و نیچه هم اصولا بین ملت و حکومت تفاوت میذاشته و به ملت اهمیت میداده اما برای حکومت تره هم خورد نمیکرده. پس این هم شد پاسخ به یکی دیگر از دغدغه های بانوان یعنی اینکه بانوان در حکومت نقش کمرنگی دارند که من اصلا خیال همشونو راحت کنم که مردشور هرچی حکومته رو از دید فلسفی ببرن حالا اگه فلان موقع ببینم فلان زنی بیاد بگه من فمنیستم و بعد از طرف دیگه له له بزنه واسه اینکه باید بره توی حکومت همونجا پیش خودم میگم مردشور فلان زنیکه و فمنیسمشو با هم ببرن چون اصولا در رفتارش تناقض فلسفی داره. پس باید حکومتها کوچکتر و کمرنگتر بشوند نه اینکه بخوایم به طور بی رویه از زنها در حکومت استفاده کنیم.

Redemption


Listen until the solo pays off ...