نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

وزنه برداری و زلزله!

خواستم درباره دوتا موضوع مواضع خودمو اعلام کنم یکی اینکه این ترامپ باز چه مرگشه به تیم وزنه برداری ایران ویزا نمیده؟ خدا شفاش بده واقعا! نحوه رفتارش بعضا در حد بچه مهدکودک میمونه.

یکی هم اینکه مگر میشه در مورد زلزله حرفی نزد. به نظر من نحوه رسیدگی به این دوستان زلزله زده اصلا در شانشون نیست. من چندتا عکس دیدم و به نظرم جا داشت یه سرپناه بهتری بهشون میدادن . جا داره اولا سازندگان مسکن مهر که گویا روی گسل خیلی خیلی باریک زلزله واقع شده تصادفا! یعنی به نحوی که اونور خیابون روی گسل نیست اینور خیابون روی گسله اولا خجالت بکشن! اولا خجالت بکشن! دوما هرچی پول کشیدن بالا بابت این پروژه ایشاللا که تو حلقومشون گیر کنه خفه بشن. سوما جا داره سایر مسوولین دیگه در مورد مساله مسکن مهر خفه بشن که خوشبختی که برای هموطنان ما نیاورد هیچ! هزار جور هم بدبختی براشون به بار آورد. بعضی وقتها میشینم پیش خودم فقط ناله میکنم که چرا حل کردن ساده ترین مسائل این مملکت از دست مردم بر نمیاد و واقعا به نتیجه ای نمیرسم. یعنی به نتیجه ای میرسم اما گفتنش اینجا مجاز نیست!

قضیه آزارهای جنسی!

این قضیه آزارهای جنسی تا جایی پیش رفته که به نظر من در آینده نزدیک راهی برای داشتن روابط جنسی غیر از ازدواج باقی نمونه که به نوبه خود چیز خوبی هم هست! 

نیکی هیلی

نمیدونم فقط من اینطوریم یا شما هم هر وقت این نیکی هیلی رو میبینید یاد مزخرف میفتید؟ شانس هم نداده به ما خدا که منتقدین خارجی جمهوری اسلامی چهارتا آدم حسابی باشن!

اهم اخبار

تیم پرورش اندام ایران برای بار چندم قهرمان جهان شد. جا داره به جوانان غیور و خوش هیکل ایرانی تبریک بگیم این موفقیت رو و همه بدونیم که اگر بیکاری نبود اینهمه جوان به باشگاه بدنسازی روی نمی آوردند که قهرمان جهان شوند. خلاصه اینم از مزایای بیکاری.

------

یمن به عربستان حمله کرد و ترامپ گفت که حمله یمنی ها کار ایرانه و گفت موشک های یمنی توسط سلاحهای آمریکایی منهدم شدند و کلی با عربستان احساس دوستی کرد بدون اینکه بدونه عربستان اصلا به آمریکا شباهتی نداره. از طرف دیگر روزنامه کیهان ضمن تقدیر از حمله یمنی ها به عربستان گفت هدف بعدی دبی! و کلی هم گفته احتمالا که لنگش کن و اینها....

------

یو اف سی 217 تمام شد و جی اس پی موفق شد مایکل بیزپینگ رو شکست بده و به عنوان چهارمین قهرمان یو اف سی لقب بگیره که در دو وزن مختلف کمربند گرفتن. یاشاسین جی اس پی.

------

ترامپ در ادامه برای جلوگیری از نفوذ کره شمالی به ژاپن سفر بیخودی انجام داد که این نه تنها از نفوذ کیم کم نکرد بلکه اینهمه توجه بیش از حد ترامپ به کیم نفوذ کیم رو بیشتر کرده. 

------

در تگزاس دوباره هفتیر کشی شد. این که خبر تازه ای نیست. نمیدونم کی آمریکایی ها قراره تصمیم بگیرن هفتیر دیگه آزاد نباشه ولی تا اون روز همه حق دارن به عقل حکومت آمریکا شک کنن!

------

آمریکا برای بار صدم به برجام اعتراض کرد. روسیه برای بار صدم حمایت کرد و به نظر نمیرسه که اتحادیه اروپا حوصله داشته باشه برجامو تغییر بده. پس یاشاسین برجام که اگر چه به درد کسی نخورد اما حال آمریکا رو که گرفت!

------

از گوشه و کنار اخبار میرسد که شاهزاده عربستان کلی گرد و خاک کرده و یه عده آدم گردن کلفت رو دستگیر کرده و غیره و ذلک. من تو کفم که چقدر اینها شیفته قدرت هستند که به خاطر قدرت اینهمه برای خودشون دشمن میتراشند و اینهمه زندگی خودشونو دچار مخاطره میکنند. 

------

معاون قوه قضاییه گفت افرادی که پول خود را برای دریافت سود در اختیار موسسه های مالی قرار دادند و متضرر شدند چوب سودجویی خود را خوردند. ما فهمیدیم قانون توی این مملکت کشکه و همه باید در درجه اول بجای قرار دادن پول خود در جایی برای دریافت سود به خطر جدی تری که معاون قوه قضاییه است توجه کنند. 

------

نخست وزیر سابق لبنان چند روزی پیش از سمت خود استعفا داد. راستش منم اگر جای ایشون بودم همین کارو میکردم !!!!

UFC 217

GO GSP GO,,,,

زهد

بسی زهد کردیم در این دنیا تا دریافتیم زاهد ما نیستیم، زاهد دیگرانند!

برای حسن

من از حسن ناراضی نیستم. اعتراف میکنم که اگر خودم هم رییس جمهور شده بودم به مراتب بیشتر مزخرف میگفتم و بیشتر افراد غیر موجهی رو وزیر میکردم. اعتراف میکنم که همون کاری رو میکردم که حسن میکنه. اعتراف میکنم که من اگر جای حسن بودم حتی رییس جمهور بدتری میشدم چون اصلا به اندازه حسن از ساختار نظام شناخت ندارم!  اعتراف میکنم که اگر من جای حسن بودم از سپاه بیشتر هم حمایت میکردم. من اگر جای حسن بودم اصلا با غرب توافق نمیکردم. میرفتم بد و بیراه میگفتم برمیگشتم. خلاصه اش اینکه ما حکومتی داریم پر از مسوولینی که به هر طریق ممکن که شده از زیر بار مسوولیت شانه خالی میکنند. منم اگر جای حسن بودم بدنبال راهی میگشتم که از زیر بار مسوولیت شانه خالی کنم. منم اگر جای حسن بودم از آخر و عاقبت بعضی ها درس عبرت میگرفتم و شاخ و شونه بیخودی نمیکشیدم. منم اگر جای حسن بودم بیشتر به آخر و عاقبت خودم فکر میکردم تا مردم. آخه مردم ما هم کم حافظه ان و هم مشغله و دردسر زیاد دارن. دیگه وقتی براشون باقی نمیمونه که بخوان به چیز درستی فکر کنن! 

فیر آف د دارک

دارم فیر آف د دارک رو از آیرون میدن گوش میدم و البته هیچ ترسی هم از تاریکی ندارم. البته به غیر از اون شخصیت کارتونی که یک دفعه نصفه شب جلوم ظاهر شد. پیش خودم گفتم ببین چجوریه که من توهماتم هم باید کارتونی باشه! خلاصه ترس خاصی از تاریکی ندارم. اون شخصیت کارتونی هم خیلی ترسناک نبود. همین.

زیباترین سرود را برایت سروده ام

زیباترین سرود را

همانطور که تو توقعش را داری

زیباترین سرود را برایت سروده ام

ای آشنای ناپیدا

استادیوم

هیچوقت یادم نمیره بازی ایران بحرین مقدماتی جام جهانی که تو استادیوم آزادی بود. همه به صورت خودجوش هر وقت بازیکنای بحرین میومدن طرفمون موقع گرم کردن بلند میشدیم پشتمونو میکردیم بهشون و بالا و پایین میپریدیم! در طول بازی هم هر وقت توپ میفتاد دستشون همه دسته جمعی هرچی از دهنمون در میومد نثارشون میکردیم. شعار بقره بقره که جای خود داشت . خودمونیم! بانوان اگه بیان تو ورزشگاه احتمالا خیلی هم حال میکنن!