نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نحوه عربده در فلزکاری سنگین آلات

یک صدای عرعری می آید. بعید میدانم صدای عر عر ما باشد. احتمالا باید صدای عر عر دیگران باشد. یا شاید کمی صبر کنید! شاید صدای عر عر خودمان باشد. چیزی که بدیهی به نظر میاید اما این است. یک صدای عر عری می آید!

خونه تکونی

با اون فلزات سنگینی که تو پست قبلی به خوردتون دادم، فکر میکنم این وبلاگ دیگه حسابی نیاز به خونه تکونی داشته باشه. خونه تکونی در مورد چی؟ خونه تکونی در مورد فلزات سنگین دیگه!!! مگه چه خونه تکونی دیگه ای میتونه داشته باشه. درباره فلزات سنگین. و درباره صداقت و عشق بی پایانی که در آنها به زندگی یافت میشود. خانه تکانی درمورد فلزات سنگین. از امروز این وبلاگ بیشتر از گذشته وارد مبحث فلزات سنگین خواهد شد. چرا که پر کننده لحظات خواب آلوده ای هستند که در مترو میگذرانم. در مورد فلزات سنگین. فلزات سنگین که حتی در مورد آنها آیه و سوره نیز نازل شده است. این یک خانه تکانی حسابی است. چیزی مثل خانه تکانی آبی ها با وینفرد شفر. این یک توهم درست و حسابی است. این شبیه همه آن چیزهایی که پیش از این دیده اید نیست. این را هم خودتان بخوانید و هم به دیگران بگویید. که از امروز این وبلاگ یک خانه تکانی خواهد داشت. خانه تکانی شدیدی درباره فلزات سنگین!!!