نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

گلهای پلاستیکی

گلهای پلاستیکی هم توی باد میلرزند و تکان تکان میخورند و من را یاد گلهای واقعی می اندازند که خاک را واقعا میفهمند و ریشه هایشان توی خاک است... و من به گلهای واقعی فکر میکنم که از دستم شاکی نشوند چون گلهای پلاستیکی که نمیفهمند...

مترو

بخدا اگر کرونا بره و مترو باز شه... فکر کنم بار اولی که سوار مترو بشم دست فروشای مترو بیان بساط کنن اجناسشونو و چشمم بهشون بیفته اشک توی چشام حلقه بزنه...

تا به کی حماقت؟

اگر خاطرتون باشه در چندین مورد نشتیات نسبت به مذاکرات دولتهایی مانند آمریکا، روسیه و جمهوری اسلامی با طالبان انتقاد شدید کرد و طالبان را فاقد معیارهای مشروعیتی دانست که لایق مذاکره باشد. خب امروز شاهد کشت و کشتار آنها در افغانستان هستیم و برای همه متاسفیم. مانند ما که برای همه متاسفید. مانند آنها که برای همه متاسفند. مانند دیگران که برای همه متاسفند. متاسفیم!

پاریس سن ژرمن

من میگم مسی و نیمار و امپاپه و وراتی و دی ماریا و واینالدوم و ناواس و سرخیو راموس و سایر رفقا دوری کریس رونالدو رو نمیتونن تحمل کنن. زودتر کریسم بگیرید.

شیر سماور

خب الان بازی نیما عالمیان رو در المپیک دیدم و واقعا باید بگم شیر سماور ... داور... نیما جان ناراحت نباش ما همه پشتتیم و دوستت داریم