نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

ناتالی پورتمن!

در اخبار آمده است که حتی ناتالی پورتمن هم به حوادث اخیر در اسراییل واکنش نشان داده و گفته که در مراسم اهدای جایزه یک میلیون دلاری به خودش شرکت نمیکنه و علتش رو هم حوادث اخیر در مرز بین اسراییل و نوار غزه عنوان کرده. شایان ذکر است که ناتالی پورتمن خودش اسراییلی هستش! یعنی به نظر شما هم اسراییل دیگه اینقدر گندشو در آورده که حتی ناتالی پورتمن به کشور خودش اعتراض کرده؟ به نظر من که این رو باید حداقل به فال نیک گرفت. اسراییلی هایی که به کشور خودشون اعتراض میکنند. و یا در نقطه مقابل حتی فلسطینی هایی که به گروههای در قدرت خودشون اعتراض میکنند. میدونید چرا؟ چون به نظر من هم رفتار اسراییلی ها و هم رفتار فلسطینی ها احساساتی و بدور از عقلانیت هست.

حجاب اجباری

اخیرا دوباره گویا خون برخی افراد به جوش آمده که اگر حجاب درست رعایت نشه انقلابی عمل میکنیم. واقعا مفهوم انقلابی عمل کردن رو هم همه دارن میفهن که به کتک زدن افراد به علت رعایت نکردن درست حجاب ختم شده در چندین مورد. من از این عزیزان یه سوالی دارم که چرا در قبال فساد افراد و دستگاههای حکومتی و بر سر کار بودن افراد نالایق و ناکارآمد انقلابی عمل نمیکنند؟ مگر نه این است که چنان مواردی در دین چنان بدند و بدیشان از حد رد است که حتی قابل قیاس با حجاب نیستند؟ حالا معیار قدرت و کنترل شما در جامعه شده بالا و پایین رفتن روسری؟ اینقدر بدبختید؟ واقعا؟ 

جن گیری در کلیسا

در اخبار آمده است که کشیش ها از سراسر جهان برای آموزش جن گیری به واتیکان رفته اند. حالا حتی اگر جن هم وجود داشته باشه و حتی اگر جن گیری هم حقیقت داشته باشه یک نکته عجیبه و این که این مراسم رو اعلام عمومی هم میکنند! مثکه فقط احمدی نژاد نیست که حالش بده!

یک مشت سوال بی جواب

پرزیدنت ترامپ عنوان کرده است که عملیات حمله به تاسیسات تسلیحات شیمیایی دولت سوریه با موفقیت به پایان رسیده است! این چند سوال رو برای آدم بجا میگذاره. مهمترین سوالی که به ذهن من میرسه اینه که آیا دولت سوریه واقعا تاسیسات تسلیحات شمیایی داشته؟ اگه نداشته پس ترامپ کجا رو هدف قرار داده؟ اگه داشته ترامپ از کجا میدونسته جاشون کجاس؟ 

دایره لغات شما...

میدونید وقتی به کشاورز بگید فتنه گر بعدش اگر به آمریکا و فرانسه و بریتانیا بگید جنایتکار افراد بسیار زیادی به حرف شما توجه نمیکنن؟ میدونید یا نمیدونید؟

حمله به رژیم اسد!

آمریکا، فرانسه و بریتانیا به رژیم اسد حمله کردند. روسیه در مورد عواقب این حمله ها هشدار داد. جمهوری اسلامی به شدت محکوم کرد. فعلا که اتفاقات همونطوری که پیشبینی میشد رخ داده. مهمترین مسئله در حال حاضر به نظر من نحوه واکنش روسیه به این حمله ها هست. در ادامه با ما باشید با گزارش این قضیه!

پستان حیوان

من خودم شاهد بودم که اینبار پستان حیوان رو دیگه تلویزیون تمام و کمال نشون داد! یعنی آقایون فقط دلشون میخواست یکمی مسخره شون کنن! خب این که کاری نداره! اگه با مسخره کردن شما مشکل حله من خودم از این به بعد از همه بیشتر مسخره میکنم.

کشاورزان معترض

گویا امام جمعه اصفهان (ع) در اظهار نظری کشاورزان معترض را فتنه گر نامیده اند. قضاوت رو به همه بیخردان واگذار میکنیم که خودشون با عقل مورچه ای خودشون بشینن و فکر کنن و ببینن که آیا کشاورز که سر و کارش با زمین و آب و دانه هست و مستقیما ظاهرا با همون خدایی معامله میکنه که همه بی خداها فقط بهش اعتقاد دارن آیا میتونه فتنه گر باشه یا نه؟ نههههههههههه! جناب امام جمعه من با عقل ناقص خودم میگم نههههههههه! به زحمت کشان این مملکت احترام بگذار! این چه سنت نامبارکیه که راه انداختید به هرکی اعتراض میکنه میگید فتنه گر؟

کشاورزان معترض

بالاخره دامنه اعتراضات به کشاورزان هم رسید و کشاورزان معترض به علت نداشتن آب برای زراعت خودشون دست به اعتراض زدند. اعتراضاتی که بهشون درست و حسابی رسیدگی نمیشه. یکی نیست بگه توی این مملکت به چی درست و حسابی رسیدگی میشه؟

سوال بی جواب: کی داره تو سوریه سلاح شیمیایی استفاده میکنه؟

اسباب بازی: سلاح شیمیایی

دنیا: هردمبیل، جای بد، بد، بد، بد، بد، بد ....

خدا: خوابه!

قیمت دلار

قیمت دلار داره عجیب و غریب میره بالا. این یعنی دسیسه های دشمنان خیلی اثرگذار بوده. پس تکلیف اینکه خدا باید حال دشمنان رو میگرفت چی میشه؟ نکنه دشمنان درست میگن ما داریم اشتباه میکنیم؟

پستان حیوان!

پس از سانسور شدن "پستان حیوان" در آرم باشگاه رم توسط صدا و سیما از جنابعالی که معلوم نیست کی هستی که این تصمیمات رو واسه مملکت میگیری خواهش میکنم اولا بری همه گاوهایی که دارن تو شمال با پستانهای کاملا مشخص میچرند رو هم سانسور کنی. ضمنا بنده رو هم سانسور کنی که خیلی بیشرمانه از کلمه پستان استفاده میکنم. اصلا اصولا همه پستاندارها رو باید سانسور کرد. خدا رو هم باید سانسور کرد که به همه پستان داده. فقط میمونن خزندگان و آبزیان و حشرات و موجوداتی از این قبیل که پستان ندارد. پس فقط پستان نداران رو باید از این به بعد نشون بدن پستانداران رو دیگه نمیشه نشون داد چون من خودم دیدم حتی از زیر چادر هم پستان یکمی مشخصه!

دختر ایرانی - حمله به یوتیوب!

در اخبار آمده است که یک دختر ایرانی که یوتیوب ویدئو هاش رو پاک کرده بوده به یوتیوب حمله مسلحانه کرده و چند نفر رو زخمی کرده و بعد هم خودشو کشته. ایشون شهروند ایرانی آمریکایی بوده! یعنی ببینید چه بلاهای روحی روانی سر ملت میاد که به قدری به ویدئو هاشون دلبستگی دارن که وقتی ویدئوهاشون رو پاک میکنن اینطوری عکس العمل نشون میدن و چه مملکت هردمبیلی هست آمریکا که دست یه همچین آدمی اسلحه میدن! ایشون در مورد فوائد گیاهخواری و حمایت از حیوانات ویدئو میساخته بعدش حمله مسلحانه کرده به یک سری آدم. یعنی تعصب در هر زمینه ای بد هست. حتی در زمینه گیاهخواری و حمایت از حیوانات!

روسیه - ترکیه

نمیدونم واللا همین چند وقت پیش نبود که ترکیه هواپیمای روس رو زد انداخت زمین سرش با هم کلی کل کل داشتند و شرایط بحرانی شده بود و فلان و بیسار؟ حالا ترکیه و روسیه شدن دوست جون جونی و روسیه داره توی ترکیه نیروگاه هسته ای هم میسازه!!! البته هنوز عجایب این قضیه تموم نشده و ترکیه در حال حمایت از مخالفین اسد هست و روسیه به شدت در حال حمایت از اسد و در عین حال این دوتا با هم رفیق شدن. من که فکر میکنم در این مورد بیش از این که تنه اردوغان به تنه پوتین خورده باشه تنه پوتین به تنه اردوغان خورده. آخه میدونید چیه؟ به نظرم اردوغان از زمانی که اخوان المسلمین در مصر سقوط کرد یه تصمیم مهم گرفت. چه تصمیمی؟ تصمیم بر مواضع ضد و نقیض. خیلی هم جدی داره به تصمیم خودش ادامه میده. یه بار با اسراییل مشکلشو حل میکنه. بعد دوباره فلسطینی میشه. روابطش با آمریکا به حد تعطیلی میرسه بعد دوباره ییهویی درست میشه. با روسیه دعوا اساسی میکنه بعد ییهویی درست میشه. به نظرم این اردوغان رو یا باید ببرن پیش روانپزشک بگن هایپر اکتیوه یا ببرن حوزه یه درس درست و حسابی بهش بدن که عزیز من با این آش شوله قلمکاری که شما درست کردی آخوند جماعت اگه بود لااقل صد و پنجاه سال حکومت میکرد شما در عرض کمتر از چند سال اینهمه گرد و خاک کردی؟ آخه بیرادر من خوایر من!

کیم و کنسرت

اخیرا شنیده ام که ستارگان پاپ کره جنوبی رفته اند کره شمالی و برای کیم کنسرت برگزار کرده اند. نه خداوکیلی  تابحال هیچ رهبر سیاسی رو دیده اید که اول کل دنیا رو بذاره سر کار با بمب اتم و همینطور هی پشت سر هم در پاسخ به هر قطعنامه سازمان ملل و ترامپ موشک هوا کنه آخر سر هم بگه من میخوام برم کنسرت؟ کیم واقعا نمونه اس!!!

درگیریهای اخیر غزه

من که به نظرم به نوعی این درگیریهای اخیر در غزه به یک نوع جنگ مذهبی بدل شده که در جای خود در عصر حاضر خیلی هم کار منطقی به حساب نمیاد. جنگ به هر حال باید به دلایل سیاسی باشه. در غیر اونصورت سیاستمون رو درست تعریف نکرده بودیم از اول. خب مثلا آغاز این مراسم با یک حرکتی هست که از همون اول معلومه به جایی نمیرسه و صرفا ممکنه باعث بشه خسارت زیادی بهمون وارد بشه. این که از مبنای اولیه حرکت که خیلی کاملا بیطرفانه میشه در موردش صحبت کرد. در اونطرف اسراییلی ها هم که ماشالله در این چند مدت اخیر باز دست به کشتنشون خوب شده و هر کشتنی رو هم به نحوی توجیه میکنند. خب اینارو به نظر من میشد با استفاده از تاکتیک های ضد شورش  از حمله شون جلوگیری کرد. همون طور که سازمان ملل هم گفته تیر اندازی باید همیشه آخرین گزینه باشه و نه اولین گزینه. پس این هم میشه ایراد اسراییلی ها که یکمی دستشون زود میره روی ماشه. خلاصه من اینجا تمام تلاشم رو کردم که این مسئله رو به دور از مسائل مذهبی و احساسی همونطور که هست ببینم. البته بار احساسی جنگ خیلی بالاست اصولا. اما اگر جنگ جنگه باید به قوی ترین وضع ممکن جنگیده بشه و بار احساسی خیلی به قوی جنگیدن کمک نمیکنه!!!

بسیج و مسیح علینژاد

اخیرا مسیح علینژاد به رسانه های بیگانه گفته که از سوی یکی از افراد شناخته شده در بسیج به سلاخی شدن تهدید شده!!! که خیلی تکان دهنده هست احتمالا اینها همه صحنه سازی ها و معاندات و دروغهای سازمانهی شده مسیح علینژاد با بیگانگان هست ولی خب در هر شرایط جا داره که بسیج در این زمینه موضع خودش رو اعلام کنه. چون چیزایی که ایشون گفته وقعا تکان دهنده هست. مثلا میگه گفتن زبونتو میبریم. یا مثلا میگه گفتن میشینیم رو سینه ات بهت خنجر میزنیم و امثالهم که خب این خیلی عجیب هست که اگر بسیج که از نهادهای شناخته شده مملکت هست بخواد یک همچین اراجیفی رو به کسی بگه. بعد هم خارجیا و ترامپ میان میگن جمهوری اسلامی تروریسته. خب به نظر من درست گفتن اگر اون نامه درست باشه!!!!

پرواز را به خاطر بسپار

دلم گرفته‌است
دلم گرفته‌است

به ایوان می‌روم و انگشتانم را
بر پوست کشیده‌ی شب می‌کشم
چراغ‌های رابطه تاریک‌اند
چراغ‌های رابطه تاریک‌اند

کسی مرا به آفتاب
معرّفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانیِ گنجشک‌ها نخواهد برد
پرواز را به‌خاطر بسپار
پرنده مُردنی‌ست

پی نوشت: شاعر فروغ فرخزاد

Nothing Else Matters

وقتی من این آهنگ رو میشنوم به قدری قدرت توحید در من جاری میشه که احساس میکنم از همه دنیا آزاد شدم.