نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

کناره گیری نشتیات از قدرت

نشتیات همینجا بدینوسیله کناره گیری خود را از قدرت اعلام میدارد. لازم به ذکر است که این کناره گیری از قدرت صرفا به دلایل شخصی میباشد و اگرچه ممکن است این کناره گیری از قدرت شائبه این را ایجاد کند که نشتیات به دولت حسن و جواد ارتباطی داشته است اما خب کسانی که نشتیات را هر از چندگاهی خوانده باشند در جریان هستند که تا چه حد نشتیات به حسن و جواد انتقاد کرده است. همچنین این کناره گیری از قدرت ممکن است این شائبه را ایجاد کند که نشتیات با ابرام مشکلی دارد. خب نحوه رییس جمهور شدن ابرام از ابتدا مشکل داشت اما به هر حال با وجود همه این موارد دوست ندارم در مورد ابرام پیشداوری کنم و امیدوارم ابرام بتواند رییس جمهور خوبی باشد. نشتیات همچنان به فعالیت خود مطابق عرف رایج جامعه ادامه خواهد داد و این کناره گیری از قدرت به معنای پایین کشیدن کرکره نشتیات نمیباشد. من همان به که شاس زنم. شاسی چنان که بدانم. شاسی چنان که بفهمم. شاسی چنان که بدانید و بفهمید. ذت زیاد.

ابرام

بالاخره همونطور که قرار بود ابرام رئیس جمهور شد و حالا باید منتظر بمونیم ببینیم چی میشه. شایدم هیچی نشد.

شاس قاط

شاس ایندفعه مرا قاط خرابی کرده است

قاط من بار دگر فکر رهایی کرده است

...

شاس من با سر منقار نبوده است ولی

جمله منقار دگر بار خدایی کرده است

...

شاس من گر بزند قاط خدایا چه کنم؟

باز باید بدهم کات خدایا چه کنم؟

...

قاط شاسم سبب کار خرابی نشود!

شاس قاطم سبب بار گرانی نشود!

...

شاس بی دغدغه میخواهم و دل تنگ شده است

شاسیا بار دگر پای دلم لنگ شده است

...

گفت از بهر چه تو اینهمه دلسنگ شدی؟

گفتم ای شاس، چرا بار دگر جنگ شده است؟

...

گفت میدانم و شاسم به ستوه آمده است

گفتم ای وای تو میدانی من خام شدم!

...

شاس قاطی زدم و طعنه به عقلم بزدم

که دگر، شاس دگر، بار دگر، منگ شود!

...

شاس حالی ننوشتی و شد ایامی چند

شاس اینبار ولی تحفه مالی بشده است!

Adrenalin shots, the penicillin could not get the illing to stop
Amoxicillin's just not real enough

لحظه ای با من باش - سیاوش قمیشی

لحظه ای با من باش تاکه از آن لحظه برویم تا گل
که ببندم از نگاه تو به هرستاره پل
لحظه ای با من باش تا که ازتو نفسی تازه کنم
تا از آن لحظه با تو سفر آغاز کنم
سفری تا ته بیشه های سر سبز خیال
تا به دروازه های شهر آرزوهای محال
سفری در خم و پیچ گذر ستاره ها
از میون دشت پر خاطره ی ترانه ها
لحظه ای با من باش

لحظه ای با من باش تا به باغ چشم تو پنجره ای باز کنم
از تو شعر و قصه و ترانه ای ساز کنم
شعری هم صدای بارون رنگ سبز جنگل و آبی دریا
قصه ای به رنگو عطر قصه های عشقه عاشقای دنیا
از یه لحظه تاهمیشه می شه از تو پر گرفت تا اوج ابرا
کوچه پس کوچه ی شهر رو با خیالت پرسه زد تا مرز فردا
لحظه ای با من باش




Message to the world

Please wrap up the 5+1 negotiations

Now this looks like a job for me
So everybody, just follow me
'Cause we need a little, controversy
'Cause it feels so empty, without me

انتخابات ریاست جمهوری

نشتیات بدینوسیله به طور رسمی بیطرفی خود را در انتخابات پیش رو اعلام میدارد. یعنی معنی و مفهوم آن این است که نشتیات در انتخابات پیش رو از کاندید یا کاندیداهای خاصی حمایت یا طرفداری نخواهد کرد. ذت زیاد.

آغاز - احمد شاملو

بی گاهان
به غربت
به زمانی که خود در نرسیده بود -
چنین زاده شدم در بیشه جانوران و سنگ،
و قلبم
در خلاء
تپیدن آغاز کرد
***
گهواره تکرار را ترک گفتم
در سرزمینی بی پرنده و بی بهار
نخستین سفرم باز آمدن بود ازچشم اندازهای امید فرسای ماسه و خار،
بی آن که با نخستین قدم های نا آزموده نوپائی خویش
به راهی دور رفته باشم
نخستین سفرم
باز آمدن بود
***
دور دست
امیدی نمی آموخت
لرزان
بر پاهای
نوراه
رو در افق سوزان ایستادم
دریافتم که بشارتی نیست
چرا که سرابی در میانه بود
***
دور دست امیدی نمی آموخت
دانستم که بشارتی نیست:
این بی کرانه
زندانی چندان عظیم بود
که روح
از شرم ناتوانی
دراشک
پنهان می شد

علم الهدی

امروز شنیدم که علم الهدی یک حرف عجیبی زده!!! امیدوارم که صحت نداشته باشه... به هر حال!‌ چی گفته؟ گفته مصحلت جامعه به طور کلی مهم نیست و قانون اساسی هست که مهمه... خب این حرف نه تنها غلطه بلکه فاجعه هست!!! یعنی به هر حال اصلا هدف از وضع قانون مصلحت جامعه هست. مثلا پیامبران مصلح اجتماعی بودند و برای مصلحت جامعه تلاش میکردند... یعنی مصلحت جامعه تقریبا از همه چیز مهمتر هست... گفتم امیدوارم که این حرف صحت نداشته باشه اما اگر صحت داشته باشه از طرف نشتیات از همینجا یک کارت زرد به ایشان تقدیم میکنم.