نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

شتر سواری دولا دولا یا یک بام و دو هوا

ما که آخر نفهمیدیم ما قراره بیشتر اورانیوم غنی کنیم یا با دنیا دوباره بریم سر میز مذاکره... یا مثلا قراره مثل همیشه بریم مذاکره و آخرش بگیم ببینید مذاکره خیلی طول کشیده و ما کارهای مهمتری داریم که باید بهشون برسیم. پس هم ما اورانیوممون رو غنی میکنیم هم شما شاکی نشید... خب به هر حال به نظر من که این وضعیت شدنی نیست... یعنی به فرض اگر ما اینهمه اورانیوم غنی نکرده بودیم الان چه مشکلی داشتیم؟ یا مثلا قراره با این اورانیوم چکار کنیم؟ اصلا از اول باید به حرف خودم گوش میکردید!‌ یه چیزی درست میکردید فیلمشو نشون میدادید میگفتید این بمب اتمه... خب کسی شک نمیکرد... مثلا کارشناس آژانس میومد راستی آزمایی کنه که ما واقعا بمب اتم داریم یا نه میدید عه عه عه این که یه مشت آهن پاره اس ولی خب یا کارشناس اصلا نمیومد بمب اتم رو راستی آزمایی کنه و حتی اگر گندش در میومد در بدترین حالت دنیا میفهمید ما بمب اتم نداریم و فقط یک مدتی حالش گرفته شده بود که اونم در جای خود برای ما موفقیتی به حساب میومد... چرا کاری که من گفتم نکردید؟ چرا اینهمه هزینه کردید؟ چرا با دنیا مشکل بوجود اومد؟‌ این چراهایی هست که پاسخ دقیق اونها رو نه کسی میدونه و نه کسی میتونه توضیح بده و نه کسی میتونه بفهمه و درسته که انرژی هسته ای حق مسلم ماست ولی خب ما اصلا از انرژی هسته ای هیچ استفاده ای نمیکنیم و هیچ امکاناتی هم برای استفاده از اون نداریم و فقط دلمون میخواسته که اورانیوم غنی کنیم... خب من یه سوالی دارم... این غنی کردن اورانیوم چقدر مثلا طول کشید؟ یعنی ما که مطابق فتوای مقام معظم رهبری دنبال بمب اتم نبودیم چه نیازی داشتیم اینهمه اورانیوم غنی کنیم رو هم تلنبار کنیم؟ نمیشد این اورانیوم رو سر وقت خودش همون موقعی که میدونستیم قراره باهاش چکار کنیم غنی کنیم؟؟؟؟؟ نمیییییییششششششد؟ خب خارجیا باید برن دردشونو به کی بگن؟ یعنی ۵+۱ باید بره دردشو به کی بگه؟ آمریکا و رژیم غاصب ثحیونیصتی باید به فتوای مقام معظم رهبری توجه کنن؟ یا شک کنن که اینا قراره با اینهمه اورانیوم چکار میخوان بکنن؟ یعنی درسته که اونها خودشون بمب اتم دارن و روشون خیلی زیاده... ولی به نظر من ما یا باید خالی میبستیم که بمب اتم داریم... یا باید میرفتیم از طریق حقوقی گیر میدادیم به اینکه چرا اونا بمب اتم دارن... نه اینکه بریم اورانیوم رو هم تلنبار کنیم!!!

درباره ابرام

خب درباره ابرام باید بگم که یه جورایی بر خلاف انتظارات ابرام آدم بسازی به نظر میاد ولی بذار یه توصیه به ابرام بکنم. ابرام جان، از آدم‌های باسواد استفاده کن! کار بلد واقعی. حالا مدرک طرف و شمبول بقایی طرف مهم نیست! یعنی واقعا کار بلد باشه...

چیکار باید بجنیم؟

تا آیند یادم نجفته بجم! به نذج جوما، چیجاااااال باید بجنیم؟

این کشتی گیران تیم ملی

میگم این کشتی گیران تیم ملی دارند چکار می‌کنند! مخلص همه شما مو!  بیرادر من، خوایر من، شما گل کاشتید! شما همه رو سربلند کردید! مو مخلص شمایم! ای تهرونه بیخیال! شوما مرد میدون بیدید! مو به شوما افتخار میکنم که نفس حریفو بریزید... امو الان حس کردم وقت درسته که از شما تشکر بیم! بو ایکه مو ا قدرت خدافظی بیم! آمو خدا چه دیدی، شاید قدرت خوش به داد مو رسید!

سلسله ددمنشیانه

ببینید اینکه کسی بخواد از تریبونهای رسمی مملکت بیاد موارد خلاف واقعی رو بر علیه فرهنگ و تمدن ایرانی بیان کنه به هیچ عنوان نه شایسته مملکت هست و نه شایسته حکومت هست و نه شایسته مردم ایران هست. منتهی چکار میشه کرد؟‌ یعنی کورش کبیر که حتی در قرآن که شما خودتون هم قبولش دارید ازش به نیکی یاد شده و پرچمدار صلح هست و نماد جهانی داره و در دنیا از اون به شایستگی یاد میشه رو اگر ما خودمون بیاییم و تخریبش کنیم نمیدونم دیگه از دنیا چه توقعی میشه داشت؟‌ چطور هست که دوشمن میاد و نماد حقوق بشر و صلح را از هخامنشی انتخاب میکنه ولی یک سری افراد با ادعاهای نابخردانه سعی در تخریب اون دارند؟

نیاز دنیا

ببین من خیلی فکر کردم. به این نتیجه رسیدم که دنیا به یه بچه باحال بازی اساسی نیاز داره... یه جور عشق عمیقی به همه که انگار میخوای به همه امید بدی وبگی: ناراحت نباش عزیز دلم من خودم هستم. من خودم میخندونمت. من خودم درد دلتو میفهمم... من خودمم مث ستون واستادم...

یک گل سایه چمن

یک گل سایه چمن سایه چمن تازه شکفته تازه شکفته
نه دستم بش میرسه بش میرسه نه خوش میفته نه خوش میفته
مستم مستم مستم تیغت بریده شصتم

بیا بریم قبله کوتی قبله کوتی قالی کنیم فرش قالی کنیم فرش
بوریای سرخ و سفید سرخ و سفید من قلیب پورتش من قلیب پورتش
مستم مستم مستم تیغت بریده شصتم

بیا بریم شاهچراغ شاهچراغ عهدی ببندیم عهدی ببندیم
هرکدوم عهد بشکنیم عهد بشکنیم کمر نبندیم
مستم مستم مستم تیغت بریده شصتم

یک گل سایه چمن سایه چمن تازه شکفته تازه شکفته
نه دستم بش میرسه بش میرسه نه خوش میفته نه خوش میفته
مستم مستم مستم تیغت بریده  شصتم

یا مثلا همون احبدی نجاد...

یا مثلا همون احبدی نجااااد که صرفا ذر مفت میزد میگفت اییییییییییینهههههه؟ ایییییییییییییینننننههههههه؟ آره بیااااااااا ایییییییییییینهههههههههه!

ذر مفت!

ببینید ذر مفت زدن و اینجور صحبتها خیلی ساده هست... لذا بنده اصلا به ذر مفت و این موارد توجهی نمیکنم. بویژه برخی از این اساتید دانشگاهی که خیلی ذر مفت میزنن مثلا همه اساتید خودم که همشون ذر مفت میزدن و من نمیدونم این چه اپیدمی جهانی هست که بین اساتید دانشگاهی رواج داره و به همین دلیل هم چند بار از دکتری انصراف دادم چون دیگه اصلا حوصله ذر مفت نداشتم...

اونه ها

ما نبودیم اونه هایی که اونه کار رو کرد! اونه ها بودند اونه هایی که اونه کار رو کرد!

ذیبیل

خب اخیرا بعد از اونکه به علم خارج فقه دست پیدا کردم، یه ذیبیل شیکی گذاشتم و اخیرا دیدم که ایرینا شیک هم با یه آقای ذیبیلو عکس گرفته که خیلی خوشحال شدم. از قرار دادن عکس در اینجا به علت حفظ شئونات اسلامی معذورم.

اضغاث احلام

دیشب خواب دیدم که کره شمالی و جنوبی با هم متحد شدن و به ایران حمله کردن. یه جور بمب های خاصی استفاده میکردن که بعد از شلیک میرفت اول می‌چسبید به دیوار بعد یه دود سبزی ازش بلند میشد و در نهایت منفجر میشد و شلیک میشد به نزدیکترین فرد به بمب و پس ازبرخورد به فرد یکبار دیگه منفجر میشد! خلاصه مراقب باشید!