نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

پلمپ باز شد!

خب خبر رسید که خداروشکر این مشکل هم حل شد و پلمپ باز شد و هموطنان جوگیر ما رفتند و از داخل استادیوم بازی رو تماشا کردند ولی خب این چیزی از ضدحال اولیه ای که خوردند کم نمیکنه. بازی هم که همه دیدند با گل شانسی دیه گو کاستا یک صفر به سود اسپانیا تمام شد. تیم ملی واقعا باعث افتخار همه شد. با اینکه شکست خیلی تلخ بود و میشد که بازی مساوی بشه ولی خب اسپانیا تیم بزرگی هست. بخصوص دوتا لایی زدیم تو بازی با گوجه اضافه و خیلی چسبید و امیدوارم که روند رو به رشد فوتبال به همه ارکان مملکت تسری پیدا کنه و برخی تنگ نظری ها هم در مملکت کاهش پیدا کنه که شاهد روزهای بهتری در کشورمون باشیم. این رو واقعا میگم که اگر ما اصول رو رها نکنیم و نریم دنبال فروع مسلما این مملکت هم پیشرفت خواهد کرد خیلی بیشتر از اون چیزی که خیلیا فکر میکنن. متاسفانه در حال حاضر شاهد این هستیم که جمهوری اسلامی اصول رو رها کرده و رفته دنبال فروع و خب خدا همه رو به صراط مستقیم هدایت کنه.

پلمپ شدن استادیوم آزادی!

در حالیکه قرار بود مردم با مجوز دولت در استادیوم آزادی بتوانند به همراه خانواده های خود بازی ایران و اسپانیا را تماشا کنند، دادستان تهران حکم داده که استادیوم آزادی را پلمپ کنند و مردم رو از اونجا بیرون کنند. یعنی فقط یک عبارت هست که میتونه جمهوری اسلامی رو اونطور که باید از همه جهت وصف کنه: " ضد حال!"

در باب حمایت اکانت فلسطین از مراکش

من این مساله رو قبلا هم فکر میکنم گفتم ولی باز هم تکرار میکنم. جا داره اقلا مردم ما شناخت درستی از فلسطین داشته باشن. فلسطین متشکل از دو تکه جدا از هم هست به نامهای غزه و کرانه باختری. کرانه باختری تحت کنترل فتح هست و غزه تحت کنترل حماس. پس ما یه فلسطین نداریم در واقع دوتا فلسطین داریم. اون فلسطینی که جمهوری اسلامی ازش حمایت میکنه حماس هست نه فتح. اون فلسطینی که از مراکش حمایت میکرده احتمالا فتح هست. فتح و حماس هر دو در یک نکته با هم وجه مشترک دارند و اون اینه که هر دو از اسراییل دل خوشی ندارند. اما در کل اونها جزو اعراب هستند و اصلا حق دارند از مراکش حمایت کنند. اگر خاطرتون باشه حدودای دوازده سال پیش بود که اصلا فتح و حماس با هم جنگ خیابانی میکردند. چیزی که بدیهی هست این هست که فتح و حماس با هم روابط خیلی حسنه ای ندارند. 

آقای مزدک میرزایی....

از آقای مزدک میرزایی خواهش میکنم مدارک مربوط به اینکه عربستان تروریست های تکفیری رو در سوریه تجهیز میکرده رو ارائه کنند. چون این خیلی ادعای گنده ای هست. خب رو کنید آقا. رو کنید همه رو روشن کنید. جهانیان رو روشن کنید. همه بفهمن. چرا بدون مدرک صحبت میکنی بیرادر من؟

گویا دیدار ترامپ و کیم دیدار موفقی بوده که چهار ساعت هم به طول انجامیده. رسانه های آمریکایی به طور کامل این دیدار رو پوشش دادند و از اون به عنوان یک دیدار تاریخی یاد کردند. این اقدامات حداقل دیدگاه من یکی رو نسبت به آمریکا یک کمی بهتر کرد. 

بالاخره ترامپ و کیم

خب پس از کش و قوس های فراوان گویا ترامپ و کیم وارد سنگاپور شدند تا فردا با هم دیدار کنند. در آستانه این دیدار تاریخی براشون آرزوی موفقیت میکنم.

در باب اهمیت پیروی از اندیشه

الف با ب دعوا می‌کند. ج از الف طرفداری می‌کند. دال از ب طرفداری می‌کند. جیم و دال ولی با هم روابط دوستانه و نزدیکی دارند. نمونه این الگوهای رفتاری را می‌توان به وفور در سیاست دید. حال چگونه می‌تواند عقلانی باشد که کسی به خاطر حمایت از الف حنجره خودش را پاره کند؟ از من اگر بپرسید جهتگیری ها باید بر پایه پیروی از اندیشه ها و اشتراکات فکری باشد. نه بر پایه حمایت از افراد و گروه‌ها و جوامع و یا ملل خاصی. چرا که وقتی کار به بازی‌های سیاسی می‌کشد نه صداقت به خوبی رعایت می‌شود و نه عمق اندیشه ها به خوبی برای همگان واضح است. نکته جالب توجه اینجاست که همه سیستم های سیاسی از ابزار پوچ و عوامفریبانه پروپاگاندا نیز استفاده می‌کنند. همان بهتر که افراد یک جامعه سود و زیان خود را تا حد ممکن با دریافتن ریشه های زندگی خود و یافتن اندیشه هایی که می‌توانند ریشه هایشان را بارور کنند تعریف کنند. 

یاشاسین جهانبخش، یاشاسین سردار آزمون، بقیتون هم فاجعه

جناب رضاییان لازم نیست توی عکس عین روبات وایستی، آقای پورعلی گنجی کت دکمه داره میشه از دکمه استفاده کرد بجای نگه داشتن دو طرف کت، برادر عزت اللهی، واسه هاکوپیان که عکس نگرفتی درسته خیلی خوشتیپی اما از جهانبخش و سردار آزمون یاد بگیر. آقای طارمی، آقای انصاریفرد، باباجون کت بلنده دستتونو بکنید تو جیب شلوارتون مچاله میشه خوب نمیفته. در مجموع به نظرم همه برن عکس گرفتن رو از جهانبخش یاد بگیرن و در درجه دوم از سردار آزمون. بهتر بود همتون یه جور وای میستادید مثلا مثل جهانبخش اما متاسفانه من به حال خودمون تاسف خوردم با این عکس.

کف پا

بعضی آدمها هستن توی زندگی مثل خود من که در بعضی موارد اشتباه میکنن. در نتیجه میدونید چی میشه؟ بجای اینکه کف دستشون بخاره کف پاشون میخاره!

Metallica!!!!

اخیرا گروه متالیکا فعالیتهای وسیعی رو برای اعمال خیرخواهانه شروع کرده که بیشتر شامل کمک به افراد بی خانمان هست. من خودم با تعدادی از این افراد بی خانمان آشنا بودم و بعضی هاشون واقعا انسانهای عمیقی هستند. حتی یکبار از یکیشون یک نقاشی رو به قیمت 5 دلار خریدم که الان هم قاب گرفتم و زدم توی اتاقم!!! اسمش هوک بود و تاریکی و واقع گرایی خاصی در نقاشی اش هست. آدم هنرمندی بود اما بی خانمان بود. یک بی خانمان دیگر بود که هر روز میدیدم و یک خانمی بود که با سگش و کیسه خوابش هر روز کنار خیابان زندگی میکرد و کتاب میخواند. وقتی دقت کنیم که این بی خانمانها بعضی هاشون به خاطر قوانین اجتماعی بیرحمانه آمریکای شمالی و اینکه روح لطیفشون نمیتونسته مطابق اون قوانین در جامعه موفق زندگی کنه به گوشه خیابان افتاده اند و کسی نیست که بهشون توجه کافی انجام بده به اهمیت کار متالیکا پی میبریم. خلاصه اش که یاشاسین متالیکا!!!

کیم

مثل اینکه کیم قربونش برم هنوز گفته که مایله با ترامپ دیدار کنه و این ترامپه که زده زیرش... آفرین به کیم!

لغو دیدار کیم و ترامپ

از منابع خبر میرسد که کیم اخیرا گیر داده بوده به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی و گفته این حسن نیت نیست که از یه طرف با ما بخواید مذاکره کنید از یه طرف با کره جنوبی رزمایش! خلاصه کیم گفته ما التماس آمریکا رو نمیکنیم و ترامپ هم نامه فرستاده که حالا که اصلا اینطوریه دیگه دیدار بی دیدار. یعنی چی؟ یعنی بنده ول معطلم! اینهمه به شیکمم صابون زده بودم که کیم و ترامپ قراره با هم دیدار کنن و این دیدار داره انگار لغو میشه. به بقیه اخبار بعدا توجه کنید.