نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

ججیج های دیگر

سوال پیش آمده اگر بنده از برخی ججیج ها فاصله گرفته باشم پس اون کدام ججیج ها هست که بنده مطابق با اونها مشغول هستم؟ همینطور سربسته بگم که این ججیج ها عبارتند از: ججیج مواج، ججیج مشوش و ججیج ممجوج یا همون ججیج بین الممل. برای اطلاعات بیشتر با آدرس دبلیو دبلیو دبلیو تماس بگیرید. روابط عمومی نشتیات، ذت زیاد.

ججیج مجمل

ببینید ججیج مجمل مربوط به اون دوران اول ریاست جمهوری حسن روحانی بود، بعد شد ججیج مجوج، و الان ججیج معجوج. بنده البته بالاجبار خودم ججیج مجمل و مجوج رو بودم اما مفتخرم عرض کنم که ججیج معجوج دیگه بنده نیست!

اونیشیچی اونیشیچی

اگر قراره چیزی عوض شه باید عوض شه باید عوض شه وگرنه اگه همه چی مثل قبل بمونه چیزی عوض نمیشه، نمیدونم چرا اکثر آدمها بخصوص ایرانیا این اخلاق بد رو دارن که اونا درست می‌فهمن و همه ایرادات تقصیر بقیه هست بخصوص سیاسیون حکومتی،،،،

نیست

کلی گویی آفت شعر نیست
حرف مفت آفت ذهن نیست
ذهن الکن ستاره نشمارد
ذهن یاغی ستاره نمی چیند
فاق کوتاه آفت لگن نیست
آفت جنگ نو گلنگدن نیست
آفت مزرعه سه تن ملخ نیست
آفت عشق وصل یا بوسه نیست
لهجهٔ زشت آفت گویش نیست
سنگ و سیمان هم آفت رویش نیست

مرده ی یک شبه چو نمره ی شونزده
ثلث اول که هیچش ارزش است
مرده ی قرن را چنین ننگر
همچو قبولی ناب شهریور
خنده سر نداده رند و بازیگوش
نگذار این رفوزگی هم روش
ذهن شاگرد خنگ فاجعه نیست
خنگ شاگرد در مراجعه نیست
عشق همیشه در مراجعه نیست
نااااااااه ه ه
عشق همیشه در مراجعه نیست

بعد صد ها هزار سال از خاک
چه مهم است پاک یا ناپاک
چه مهم است سبک اسپیس راک
چه مهم است پول یا بی پول
چه مهم است ماله یا شاغول
آفت ذهن همنشین بد است
خواه بنشسته روی مبل سیاه
خواه در قاب تلویزیون پیدا
خواه استاده به آسمان چون ماه
حرف صد تا یه غاز تا ابد است
عشق اول فقط یه خاطره است
عشق بعدی هماره فاجعه است
عشق همیشه در مراجعه است
آاااااه‌ه‌ه‌ه‌ی
عشق همیشه در مراجعه است
آفت حافظه باکتری دقیق
مثل آب دهان مرده رقیق
خاطره خود کلانتر جان است
بر سرت بشکند هوار شود
مثل زندان ژان والژان است
حافظه نفس را بدراند
صد گیگا بایت را بپراند
نان روز از برای سکس شب است
نان شب هم برای عاشق مست
عشق همیشه در مراجعه است
آاااه‌ه‌ه ی
عشق همیشه در مراجعه است

پس از این صد کتاب شعر هم روش
حرف اسکندر و تزار هم توش
همه آیند و باز باز روند
زنده بودن که خود منازعه است
عشق همیشه در مراجعه است
آاااه‌ه‌ه ی
عشق همیشه در مراجعه است

Lotus Flower (لوستوس فلاور)

اهمیت

چه اهمیت دارد

بگذار من تنها خواننده کتابی باشم

بگذار من تنها نویسنده کتابی باشم

که کسی نمی‌تواند بخواند

کسی نمی‌تواند بخواند

چه فایده یا اهمیت دارد؟

من

تو بدان خوان مرا که تو میدانی،

 چون تو نتوانی مرا جور دیگر خواستن،

 و من خواهم دانست، 

و چون نخواسته باشم، 

تو خواهی رنجید چون تو مرا خوانده ای!

و چون خواسته باشم،

به هر حال،

من تو نیستم، 

تو فقط مرا خوانده ای!

جردنو بستم!

به من چه هان