نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دلم بیااااا زار نزن، پک به سیگار نزن،،،،

...

نشتیات در عید نوروز همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد، روابط عمومی نشتیات

http://up.myniloomusic2.ir/Niloo/Iron%20Maiden/Iron%20Maiden%20-%20The%20Mercenary.mp3

 

چهارشنبه سوری خوبی ر برای همه دستمدرکاران عزیز آرزومندیم. با احترام، روابط عمومی نشتیات.

 

That's not the shape of my heart

 

...

توضیح بیشتر

من انتخاب کردم که مقابل عنابستانی نماینده مجلس وارد بازی بشم....

در مورد بازی

بازی اگه دوستانس من فقط تو زمین خودم بازی میکنم،،،، اگر هم بازی رسمیه که باید وجاهت بازی رسمی داشته باشه،،،، بهر حال بازی و نه چه بازی،،،، گوش کرتونو باز کنید،،،،

حال دلم بسته به حال دلت

Heeeeee never gets respect,,,,

 

#عق #اعتراض

عق منو در میارن مادرسگ هایی که قبلا یه جور دیگه بود و الان یه جور دیگس بعد اونا وانمود میکنن الان قبلنه و میخوان همون کار قبلن رو انجام بدن!!!!

I've been living a lie,,,, There is NOTHING INSIDE,,,,


 

قربونت برم....

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

امیر تتلو - بازی


مو هش سال قبلا

مو هش سال قبلا رئیس جمهور ایران بدم، مو خوم میدونم چطو بایس ای مملکته اداره کرد، شما نمیدنن! مو خوم قاط زدم خیلی وخ پیش، شما وظیفه دارین مویه حمایت کنن! مو وگه نه قاط خودم حال همه شما ر میگیرم!


پینوشت: از بیانات سد ممد در میان علاقه مندان!

فال حافظ

الا یا ایها الساقی ادر کاساً و ناول ها

که عشق آسان نمود اوّل ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید

ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها

مرا در منزل جانان چه امن عیش چون هر دم

جرس فریاد می دارد که بربندید محمل ها

به می سجاده رنگین کن گرت پیر مغان گوید

که سالک بی خبر نبود ز راه و رسم منزل ها

شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هائل

کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها

همه کارم ز خود کامی به بدنامی کشید آخر

نهان کی ماند آن رازی کزو سازند محفل ها

حضوری گر همی خواهی ازو غایب مشو حافظ

متی ماتلق من تهوی دع الدنیا و اهمل ها

Rag'n'Bone Man - Skin

 

گوگوش - من و تو

 

هایده - اشاره

 

هیکل

در مورد هیکل جا داره خاربشان کنم که دوباره شروع کردم تا هیکل رو بتونم به فرم ایده آل برسونم، بخصوص بیشتر چربی آب کنم، پس از قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا واقعا انگیزه من هم برای بهتر کردن هیکل بیشتر شده و امیدوارم که موفق بشم. بخصوص در مورد سیکس پک، که چند دفعه هم قبلا در مورد جنبش سیکس پک صحبت کرده بودم که متشکل از کریس رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ، خبیب نور ماگمدوف و خودم هست. اونها هرسه سیکس پک دارند و منم باید بیشتر چربی بسوزونم برای سیکس پک،،،، فعلا ذت زیاد.

اینم از من، اینم از تو، اینم از این زندگی،،،،

جرم این است!

من اما

در دل کهسار رویاهای خود

جز انعکاس سرد آهنگ

این علفهای بیابانی

که می‌رویند و می‌ریزند و می‌میرند

با کس ندارم گوش

مرا گر خود نبود این بند

شاید بامدادی

همچو یادی دور و لغزان

می‌گذشتم از تراز خاک سرد پست

جرم اینست

جرم اینست

جرم اینست....