نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

فاز متال

اینقدر متال گوش دادم که دیگه از صدای این دستگاه سنگ بری هم که از بیرون میاد حال میکنم.


قیمت سکه

این قضیه قیمت فعلی سکه هم که همونطوری که پیشبینی کرده بودم داره به سمت فاجعه پیش میره. خلاصه به همه توصیه میکنم که در این مدت به کارهایی بپردازید که آرزوی انجام دادنشون رو داشتید. مثلا اگر مسافرتی هست که دلتون میخواسته برید نرفتید. یا مثلا هتل پنح ستاره. یا مثلا مسافرت خارجی. یا مثلا خریدن عینک آفتابی جدید. یا هر چیز دیگری مشابه این! این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری ها نیست!

طالبان

من واقعا به عقل و حسن نیت سیاستمداران شک میکنم وقتی با طالبان مذاکره میکنند و طالبان دو روز بعدش میزنه چهار تا پلیس رو به قتل میرسونه و اونها باز بعدش مذاکرات رو ادامه میدن! 

You say I took the name in vain
I don't even know the name
But if I did, well really, what's it to you?
There's a blaze of light in every word
It doesn't matter which you heard
The holy or the broken hallelujah

There's an empty space inside my heart
Where the weeds take root
So now I'll set you free
I'll set you free

...

بیشتر به بازی دیروز و صحنه های اتفاق افتاده فکر میکنم میبینم هم بازی رو باختیم و هم شعور و فرهنگ رو باختیم و هم اخلاق رو باختیم! آخه این چه روز ننگینی بود در فوتبال ما؟

رزمایش قطع اینترنت؟

آقا این قضیه رزمایش قطع اینترنت چیه؟‌ من فکر میکنم بعدش رزمایش قطع تلویزیون و رادیو برگزار بشه و دیگه خیلی جالب شده حکومت. از این بابت هم به حسن تبریک میگم و براش متاسفم.

روند محاکمه کارگران

فکر کنم با این روندی که از قضیه کارگران معترض من جمله اسماعیل بخشی و سپیده قلیان شاهد هستیم این دوتا آخرش توی زندان خودکشی کنن. از همین حالا از مسوولین زندان درخواست میکنم روشهای متداول خودکشی رو مطالعه کنند و از این اقدام تخریبی اونها جلوگیری کنند. مثلا مواد شوینده و یا سیانور را از اطراف آنها دور کنید. شمشیر، چاقو، قمه یا چیز دیگری که بشه باهاشون مثل یک سامورایی خودکشی کرد توی زندان در اختیارشون قرار ندید. طنابی دور و ورشون نباشه که بتونن خودشونو از سقف آویزون کنن. مواد مخدری مثل تریاک و هرویین رو که میشه باهاشون خودکشی کرد دم دستشون قرار ندید در زندان. خلاصه سرتون رو درد نیارم. یه لیستی هست از روشهای خودکشی در ویکیپدیا که من یه زمانی مطالعه میکردم. حتما یه سری به این لیست بزنید و سعی کنید از خودکشی اینها در زندان جلوگیری کنید.