نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

مردم ایران

ژانر: اینایی که هر وقت لازم میشه خودشونو با مردم ایران قاطی میکنن. یا خودشونو عوضی گرفتن یا مردم ایرانو!

استعفای مدیر عامل استقلال

مدیر عامل استقلال احتمالا پس از اینکه دیده نمیتونه تیام رو در باشگاه نگه داره از ترس هوادارها استعفا داده. خب بیرادر من. تیام رو نمیتونی نگه داری؟ نگه ندار! فقط عین آدم بیا واسه همه توضیح بده. اولا که چرا اونهمه امروز و فردا میکنی؟ دوما، خب برو دنبال بازیکن جدید! این چه استعفای بی موقعی هست؟

وینفرد شفر

میگن شفر به شدت از دست بعضی مسوولین باشگاه بابت مشکل مالیاتی و تمدید نشدن ویزای کار و از دست دادن بازیکن و به طور کلی بی کفایتی شاکیه و گاه و بیگاه سرشون داد میزنه. من که به شخصه خیلی حال کردم آقای شفر. هر چقدر دلت میخواد سر این مفت خورا داد بزن.

دیشب تو خواب یه صحنه ای دیدم پیش خودم گفتم عه من اینو قبلا تو خواب دیده بودم! یه همچین ناقص الخلقه ای هستم من!

حسن و مواضع محافظه کارانه

خب از حسن توقعی هم نمیرفت که بیاد وسط و نقش یک قهرمان آزادی خواه رو بازی کنه. خاک بر سر ما که برای رسیدن به خواسته های حداقلی خودمون مجبوریم به امثال حسن رای بدیم. حسن واقعا ناکارآمدی خودش رو تا حدود زیادی ثابت کرد و سپس رویکرد محافظه کارانه ای در پیش گرفت. فقط جا داره به حسن بگم حسن جان حسن بابا خودتو زیاد بابت ربنای شجریان ناراحت نکن من خودم تو ام پی تری پلیرم کلی آهنگ متال دارم. همونارو گوش میکنم. تو مترو چرت میزنم. توقعات عجیب و غریبی هم از زندگی ندارم. اصلا توقعی از زندگی ندارم. خدارو شکر از اول روبراه بودم الان هم روبراهم. حسن جان برو یه فکری به حال خودت بکن که پس فردا روز قیامتی چیزی اگه بشه اونوقت باید جواب همه کسایی که بهت برای رسیدن به آزادی بیشتر اعتماد کردن اما تو جواب اعتمادشون رو با مزخرف دادی بدی. نباید بدی؟ یا شاید اصلا شما آخوندا به قیامت اعتقادی ندارید و فقط سر مردم رو باهاش گرم میکنید! حسن جان از اینکه مجبورم یه چند سال دیگری نیز تورو به عنوان رییس جمهوری که خودم بهش رای دادم تحمل کنم واقعا برای خودم متاسفم. نسبت به خاتمی هم یه همچین حسی داشتم. اگرچه خاتمی شاید یکمی آدم باشرف تری بود. فقط خواستم بگم بعد از تو هر کس دیگری هم که جلوی رییسی شاخ بشه من بهش رای میدم. رای مارو زیادی به خودت نگیر.

بیرادران. خوایران. براتون یه خبر بد دارم. فتنه اینبار از جنوب کشور و به بهانه واهی و پوچ نبود آب آشامیدنی آغاز شده.

قیمت سکه

بیرادر من. خوایر من. بذار یه داستانی برات تعریف کنم یه دل سیر گریه کنی از اوضاع زندگی ما. من از سر کار که داشتم میومدم بیرون قیمت سکه دو میلیون و هفتصد بود. خونه که رسیدم قیمت سکه شده بود دو میلیون و نهصد. جواد ظریف هم خواسته های خودش رو از آمریکا اعلام کرد. خو آخه بیرادر من. تو همیطور خواسته های خودتو اعلام کن آمریکا هم داره همینطور خواسته های خودشو عملی میکنه.

اعدام محمد ثلاث

در اخبار آمده است که محمد ثلاث یعنی درویشی که متهم به قتل سه نفر از ماموران نیروی انتظامی بود هم بالاخره اعدام شد. حالا بگذریم از اینکه ایشون انکار میکرده و سایر مسائل. اما در پست قبلی یادم رفت دراویش رو هم جزء فتنه گران عنوان کنم که بدین وسیله پوزش میطلبم.

محمد جواد ظریف باز ماسمالی کرد

اخیرا محمد جواد ظریف یک بیانیه ای رو منتشر کرده و در اون خواسته های خودش رو از آمریکا در مورد برقراری ارتباط شرح داده. بگذارید اول بگم که خب به نظر من خروج امریکا از برجام یک اقدام اخلاقی درست نبود چرا که آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها پایبندی حکومت ایران به برجام رو تایید کرده. خب این از این! اما در ادامه باز هم شدیدا به نظر میرسه که محمد جواد ظریف داره شکاف آشکاری که بین مردم ایران و حکومت ایران وجود داره و داره هر روز هم بیشتر میشه رو نادیده میگیره. یعنی باید بگم که ایشون گفته اند که "جمهوری اسلامی حکومتی آزاد و برپایه خواست و اراده ملت ایران" هست. که خب این حرف در حد جوک میمونه. چرا؟ یه اشاره ای بکنم به همین که درصد بالایی از مردم کشور فتنه گر هستند من جمله کشاورزان و معلمین و رانندگان اتوبوس و سایر.... یک اشاره دیگه ای هم بکنیم به نحوه برخورد با افراد به قول شما بدحجاب یا به دستگیری کسانی که به حجاب اجباری اعتراض داشتند و همینطور درصد بالای این افراد بدحجاب در خیابانها که یعنی آقای محمد جواد ظریف شما که از خیابانهای ما ظاهرا خبری نداری که بیش از نصف زنان این مملکت باید توسط نیروی انتظامی باهاشون برخورد فیزیکی بشه که برن سوار ون بشن لطفا گاله رو ببند. دیگه بذارید به چیزهای دیگه اشاره نکنم مثل اینکه خب درصد بالایی از مردم ایران از ماهواره استفاده میکنند و اون هم ممنوعه. و اینکه درصد بالایی از جوانان کشور بیکار هستند و بدیهتا کسی که بیکار باشه و درآمدی هم نداشته باشه بدیهتا از حکومت رضایتی هم نداره. آقای محمد جواد ظریف. بنده به عنوان یکی از کسانی که خودم در انتخابات شرکت کردم و به حسن روحانی هم رای دادم فکر میکنید برای چی رای دادم؟ صرفا برای این رای دادم که اقلا این گشت ارشاد دیگه سر و کله اش پیدا نشه. که اونم سر و کله اش بیش از پیش پیدا شد. جناب محمد جواد ظریف، وقتی وزیر مملکت صورت اصلی مساله رو پاک میکنه و همه چیز رو ماسمالی میکنه به نظر من طبیعی هم هست که قیمت دلار روز به روز بیشتر بشه چون اصلا در مملکت ما به مشکل اصلی توجهی نمیشه.