نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره ابرام

درباره ابرام هنوز مطلب قابل ذکری نیست. یعنی یه مواردی هست ولی اونقدر حائز اهمیت نیست. اگر مطلبی بود با حفظ جوانب و شئونات کناره گیری نشتیات از قدرت حتما ذکر میکنم.

نیستم از اون بلاگهایی که

بیییرادر من، خواییییر من، مو لنگه او وبلاگهای شما نیم که درباره خواص گوجه فرنگی بنویسم... چیه بلاگ اسکای رو کردین کتاب آشپزی؟ بابا یه تکون... بابا دو تکون...

اضغاث احلام

دیشب تو خواب خیلی شیک و مجلسی رفتم مرکز واکسیناسیون و دوز اول واکسن فایزر خودمو زدم. یکمی خودم تو خواب تعجب کرده بودم ولی خب آخرش باورم شد و اصلا شک نکردم که خواب بودم 

تبریک به اصغر

همینجا بدینوسیله از طرف خودم، از طرف خودم، موفقیت دوباره اصغر فرهادی را در جشنواره بین المللی کن تبریک عرض میکنم. به امید موفقیت های بیشتر و از اون مهمتر ساختن فیلم‌های توپ بیشتر 

حمله به تاریخ

من اگر در طول تاریخ معروف نشم ککه میزنم به کل تاریخ... همچون آدمیم من...

وااااییییییییی... وااااییییییییی... وااااااااییییییییی....


بنده از همینجا... از همین تریبون... بدینوسیله... پیروزی لنگی سوز و لنگی سولاخ کن استقلال کبیر رو خدمت عموم هموطنان تبریک عرض میکنم... امیدوارم همیشه لنگی سوز و لنگی سولاخ کن باشید.... وزیر کیلو چنده؟ من خودم بهتون تبریک میگم!!!

سوراخ باید گردد!

در آستانه دربی بزرگ پایتخت برای تیم محبوب خود استقلال آرزوی موفقیت نموده و امیدوارم لنگ را به شدت   سوراخ نماید... ذت زیاد.

Sometimes, all I think about is you
Late nights in the middle of June
Heat waves been faking me out
Can't make you happier now

دایناسورها

دایناسورها دیگر بدیهتا راهی بجز تکیه کردن بر من ندارند و این فرصتی است که من هرگز به دایناسورها نخواهم داد. و این بزرگترین ظلمی است که من در طول تمامی عمرم کرده ام. زیرا که دایناسورها بینهایت موجودات مهربانی هستند!

Sane - Archive

Step by step, you're gonna make yourself feel better
Buy yeah buy, you're gonna make yourself feel better
Try yeah try, you're gonna make yourself feel ruthless
More yeah more, you're gonna make yourself feel sane
Can't stop looking and you can't stop taking it in
Head's full baby, but you can't stop taking it in
Reach yeah reach, 'til your arms can't reach any longer
More yeah more, you're gonna make yourself feel sane
Numb it again
Television's dead, but you can't stop taking it in
Cover up your eyes, but you can't stop taking it in
Dead dead speech, yeah you can't stop taking it in
Speed it up baby, you gotta make yourself feel sane
Can't stop looking and you can't stop taking it in
Head's full baby, but you can't stop taking it in
Reach yeah reach, 'til your arms can't reach any longer
More yeah more, you're gonna make yourself feel sane
Numb it again

جیناب آگای شمگدری

جیناب آگای شمگدری... ریاست محترم دیفاع از ارزش دیفاع موگدس... آیا دیفاع آنچینان چه باید موگدس نبود؟ یا شوما آنچینان چه باید موگدس نبودید؟ یا ما آنچینان چه باید موگدس نبودیم؟ یا صدام حوسین بود چه موگدس بود؟ جیناب آگای شمگدری... من سرم از این گضیه سوت میچیشد... لوطفا مرا در فهم آنچه در زیندجی موگدس است یاری نومایید...

سر ساقی سلامت!

سلام من به تو یار قدیمی
منم همون هوادار قدیمی
هنوز همون خراباتی و مستم
ولی بی تو سبوی می شکستم
همه تشنه لبیم ساقی کجایی
گرفتار شبیم ساقی کجایی
اگه سبو شکست عمر تو باقی
که اعتبار می تویی تو ساقی
اگه میکده امروز شده خونه تزویر
وای شده خونه تزویر
تو محراب دل ما، تویی تو مرشد و پیر
همه به جرم مستی سر دار ملامت
می میریم و می خونیم سر ساقی سلامت
یه روزی گله کردم من از عالم مستی
تو هم به دل گرفتی، دل ما رو شکستی
من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید
تو قهر کردی و قهرت مصیبت شد و بارید
پشیمونم و خستم اگه عهدی شکستم
آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم
همه به جرم مستی سر دار ملامت
می میریم و می خونیم سر ساقی سلامت
میگن مستی گناه به انگشت ملامت
باید مست ها رو حد زد به شلاق ندامت
سبوی ما شکسته در میکده بسته
امید همه ی ما به همت تو بسته
به همت تو ساقی تو که گره گشایی
تو که ذات وفایی همیشه یار مایی
همه به جرم مستی سر دار ملامت
می میریم و می خونیم سر ساقی سلامت
همه به جرم مستی سر دار ملامت
می میریم و می خونیم سر ساقی سلامت
همه به جرم مستی سر دار ملامت
می میریم و می خونیم سر ساقی سلامت
سر ساقی سلامت، وای سر ساقی سلامت
سر ساقی سلامت، وای سر ساقی سلامت

شب آخر از دور یک هشتم نهایی جام ملتهای اروپا

از دور یک هشتم نهایی جام ملتهای اروپا امشب در دیداری حساس و مهیج انگلیس و آلمان به مصاف هم میروند. واقعا نمیدونم باید از کدوم تیم در این بازی طرفداری کرد چون خیلی عجیبه و هر دو تیم بازیکنان شاخص و قابل توجهی دارند ولی ته دلم یک مقدار کفه ترازو به سمت آلمان سنگینی میکنه. امیدوارم اشتباه نکرده باشم  

They'll never see
I'll never be
I'll struggle on and on to feed this hunger
Burning deep inside of me