نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

حال بد...

میگم حال من یه جوری بده که به این راحتیا درست شدنی نیست... حال بدم هم در هفته اخیر تشدید شده... مثلا احساس میکنم اگه بدنیا نمیومدم خیلی بهتر بود... احساس میکنم بدی حالم به طور کلی درست شدنی نیست... مثلا هر اتفاقی هم بیفته دیگه هر اتفاقی حتی اتفاقی که دهها میلیون نفر در مملکت آرزوش رو دارن بازم حال من درست شدنی نیست... حال من از بیخ خرابه... برای بهبود حال من بهانه های بچگانه شما کفایت نمیکنه... بهانه ها و دروغهای حسن کفایت نمیکنه... خیلی چیزهای دیگه هم کفایت نمیکنه که نمیتونم نام ببرم... برای درست شدن حال من شکست خوردن دوشمن هم کفایت نمیکنه... یه همچین حال خرابی دارم من... درسته توی زندگی خیلی بدشانس نبودم... ولی خب خوش شانسی نسبی ام هم فایده چندانی برام نداشت... مثلا به اندازه یک کودک آفریقایی که از گشنگی دنده هاش زده بیرون بدبخت نبودم... همیشه ولی دنیا برای من چیزی کم داشت... حالا فرقی نمیکنه شاید هم من زیادی بودم... به هر حال هیچوقت احساس دلچسبی از زندگی به من دست نداد و خیلی ها رو دارم که به خاطر احساس بدم نفرین کنم... اما خب خیلی هم تند نرم... مثلا سفیدپوستای ناف آمریکای شمالی هم بعضی وقتها دچار کسالت و مشکلاتی میشن... بیشتر از همه چیز بخاطر ایرادات دوشمن و اون وضع افتضاحشون... ولی خب مگه این ما نیستیم که باید به خاطر کسالت اونها با دوشمن در بیفتیم و بزنیم فکشو بیاریم پایین... همین دیگه همین... خیلی اصلا مطمئن نیستم که اگر دست خودم بود اینهمه با دوشمن در میفتادم... مثلا شاید میرفتم خر یکی دیگه رو میگرفتم که برام سود بیشتری داشته باشه... خب حالا مگه اصلا باید خر یکی رو گرفت؟ خب از اتاق فرمان میگن اونا خر مارو گرفتن نه ما خر اونارو... ولی خب در جواب اتاق فرمان باید بگم شما هم خر خیلی ها رو گرفتید... پس دنیا یه دنیاییه که هر کی بتونه خر بقیه رو میگیره... پس اینهمه اعتراضتون مال چیه؟ آهان مال دوران جنگه... خب بله یادم میاد خیلی دوران بدی بود... من خردسال بودم زمانی که جنگ شد... اما چی شد؟ چرا همون زمان جنگ هم اینهمه بی حساب و کتاب ما هزارتا هزارتا کشته دادیم؟ بعدش هم عکس همه شهدا رو زدیم اتوبان... خب این حرفها به من نیومده؟ آره این حرفها به من نیومده... من فقط اومدم بگم حالم خوش نیست... اعصاب هم ندارم... خواهش میکنم بیخیال من بشین... من با شماها فرق میکنم... میدونم قبولش براتون خیلی سخته که چیزی یا کسی با شما فرق داشته باشه... ولی این یکبارو به خاطر خودتون هم شده قبول کنید... اصلا حال بد منو بذارید به حساب گناهانم... آهان فهمیدم... شما نمیتونید تحمل کنید که کسی که به خاطر گناهان حالش بده توی جامعه شما زندگی کنه... اصلا صبر کنم بینیم بااااااا... مگه داش تو حال خودت خیلی ردیفه... تو که گناه نمیکنی دیگه چرا؟ به خاطر توطئه های دوشمنه نکنه؟ خوب اونکه به زودی شکست میخوره... پس دیگه از چی ناراحتی؟ نکنه از این ناراحتی که بچه هات و نوه هاتو تو آمریکای شمالی اونقدری که باید تحویل نمیگیرن... خب سعی کن واقع بین باشی... وقتی شما به اونا صبح تا شب فحش بدین اونا مرامشون بیشتر نمیکشه دیگه... میدونم تقصیر اوناس... اونا باید شماهارو بیشتر درک کنن... شماها قبیله خاصی هستید... شماها صدامو داعشو نفله کردید... شماها مثل خاری در چشم این و اون رفتید... شماها حال همه رو گرفتید... شماها خط قرمزتون رو هر روز روش رنگ میکشید که نکنه خدای ناکرده یه وقت رنگ و روش بپره... آره بابا شما ها حواستون جمعه... منم نمیخوام الکی سر هیچ و پوچ خودمو به دردسر بندازم... پس همین دیگه... ذت زیاد فعلا... خواستم بگم حال منم خیلی خوب نیست... ولی مسلما بدی حال من با بدی حال شما دلیلش تفاوت داره...  

جیمز

فکر میکنم یکی از آدمهایی که همیشه وجود دارن و مثل ستون واستادن جیمز هست... جیمز تو واقعا به من قوت قلب میدی... برای بودنت از خدا ممنونم...

پرنده ها...

ظاهرا پرنده ها از آهنگهای امیر تتلو خوششون میاد. باور ندارید خودتون امتحان کنید... البته آهنگهای خوبشو مثل یه سرم به ما بزن... خلاصه پرنده های من خیلی خوششون اومد البته آهنگ بی ادبی نبود و فکر نمیکنم حتی پرنده های من از بی ادبی و فحش خوششون بیاد. ولی بعضی آهنگهاش مرامی خوبه.

خداوندا!

خداوندا من یک آشنا میخواهم

میخواهم حرفهایم را به او بگویم

خداوندا میشود پینک فلوید

یا شاید فردی مرکوری را زنده کنی؟

خداوندا میشود راجر واترز را ببینم؟

خداوندا میشود با جیمز هتفیلد از خاطراتمان صحبت کنیم؟

خداوندا میشود کهکشانها را به نامم کنی؟

و آسمانها را در اختیارم بگذاری؟

خداوندا من برای دنیا خیلی برنامه ها دارم!

خداوندا باید برای خیلی ها شعر بنویسم

آنهم اینطوری بدون وزن و قافیه!

خداوندا مرا بخاطر گناهانم ببخش!

در اخبار آمده است که....

در اخبار آمده است که اسراییل داره میره به سه هفته قرنطینه کامل.... خیلی برام جالبه!‌ واقعا چرا کسی این حرکت هوشمندانه رو نمیبینه؟ ببخشید از اسراییل تعریف کردم. من یه خاک به سرم واقعا. من نمیدونم نباید از یه کاری که جالب به نظر میاد تعریف کرد... میدونم!‌ خیلی سخته قبولش... زندگی واقعا بیرحمانه هست... چرا باید اینطوری باشه؟‌ خدا میمونه... اصلا هابیل هم با بیل زد قابیلو کشت...

درباره امیر تتلو


خب در اخبار آمده است که بسیاری از هنرمندان رپ فارسی و سایر هنرمندان و افراد در چند وقت اخیرامیر تتلو رو شدیدا مورد عنایت قرار دادند. اون از همسر هیچکس که اکانت اینستاگرامش رو ریپورت کرد و موجب بستنش شد و اون از خشایار که شیلنگو انصافا گرفت روی تتلو و سر تا پاشو خیس کرد. تتلو هم در جواب یک آهنگ بسیار ضعیف از هر نظر ادامه داد و به بی ادبی ها و هتاکی های خودش ادامه داد... و هنوز هم داره با افتخار این نوع هتاکی ها رو ادامه میده و برای خودش عادی سازی این نوع رفتار نابهنجار رو یک افتخار به حساب میاره... واقعا که به نظرم جا داره تک تک افراد جامعه درباره رفتار تتلو واکنش اعتراضی نشون بدن و بهش بگن که یه من ماست چقدر کره داره... فحش ناموس اونقدر هایی هم که تتلو فکر کرده در جامعه ما جا افتاده نیست و اصلا فحش خیلی جاها باب نیست و شاید فقط فن های تتلو هستن که اینقدر فحش براشون عادیه. نمیدونم! 

ترانه بیلمیرم از شاعر معروف

گجلر فکرنن یا تا بیلمیرم
بو فکری باشیمنان اتا بیلمیرم
گجلر عشقینن یاتا بیلمیرم
بو عشق باشیمنان اتا بیلمیرم
نی نییم که سنه چاتا بیلمیرم
ایلیرخ ایلیرخ امان ایلیرخ
هر دل دردن اولار یامان ایلیرخ
اوزون دو هجرینن گارا گجلر
بیلمیرم من گدیم هارا گجلر
وروب دو دردیم یارا گجلر
وروب دو دردیم یارا گجلر
ایلیرخ ایلیرخ امان ایلیرخ
هر دل دردن اولار یامان ایلیرخ

گئجه لر فکریننن یاتا بیللمیرم
بو فکری باشیمنان آتا بیلمیرم
نینیئم کی سنه چا تا بیلمیرم

آیریلیق ، آیریلیق ، امان آیریلیق
هربیردتدن اولان، یامان آیریلیق

اوزوندو هجریننن قارا گئجه لر
بیلمیرم من گدیم هارا گئجه لر
ووروبدو قلبیمه یارا گئجه لر


آیریلیق ، آیریلیق ، امان آیریلیق
هربیردتدن اولان، یامان آیریلیق

ووواااااااااای... وااااااااااای... وااااااااای...

خب سولاخ شدن لنگ رو به عموم هموطنان من جمله استقلالی های عزیز تبریک میگم... ایشالله که همیشه لنگی سوز و لنگی سولاخ کن باشید... الهی آمین... 

شعری از لنگستون هیوز

رهروان سپیده دمان و بامدادانیم

رهروان خورشیدها و سحرگاهانیم.


نه از شب مان پروایی ست

نه از روزگاران غمزده و 

نه از ظلمات 

ما را که رهروان خورشیدها و سحرگاهانیم.

درد دل

کج نگاهی کردی و دینم به طغیان آمده

باز اگر پیدا شوی گویم که مهمان آمده

...

گویی از فکرت برون رفته است اندوه دلم

نیک دانم باز هم دوران هجران آمده

...

گفتگویی صحبتی کاری اگر داری بگو

باز اندوه دلم خاموش و پنهان آمده

...

یاد دارم گفته بودی درس را بیرون کنم

روحم از این درس هر شب شاد و خندان آمده

...

آنقدر بیرون زعالم رفت و آمد کرده ام

هر دو عالم از فراغت مست و حیران آمده

...

ای خدا گر باز هم فردا شود!

باز هم گویم خدایی بهر این جان آمده

...

اشک چشمی گر بخواهی باد تقدیم دلت

من دلم از دوری ات در بند دربان آمده...