نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره ابرانسان

همگان شاهد بوده ایم که گاهی عمو نیچه از ابر انسان صحبت میکند. خب اولین سوالی که برای آدم پیش میاید این است که آیا این ابرانسان به هیئت انسان است و یا آیا این ابرانسان شاخ و دم دارد؟ خب ابر انسان شاخ و دم که نمیتواند داشته باشد. ابر انسان احتمالا به خاطر سرعت فوق العاده بالای پاهایش و یا سرعت شنایش و یا توانایی شکار آهویش هم ابر انسان نشده است. ابر انسان موجودی است شبیه انسان که دیگر برای همیشه مغزش قویتر شده است. و آن یعنی چه؟ یعنی مغزش هم سریعتر شده باشد هم چیزهای بیشتری را از محیط بفهمد و هم قضاوتهای قدرتمند و عادلانه ای را بتواند در قبال وقایع و عقاید و علایق خودش انجام دهد. حتی ایرادی ندارد اگر عقیده دیگران را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد! ابر انسان به نظر من در وضعیت امروز دنیا که همه از طرفی ادعای گلوبالیزیشن و دوستی مردم همه دنیا را دارند و همه از طرف دیگر به هم بد و بیراه میگویند باید کسی باشد که بتواند از زوایای تیره و تار بشر امروز گره باز کند. آاااه که چقدر ایرانیان گزینه های خوبی برای ابر انسان شدن هستند و آاااه که چقدر فرصتشان برای این کار کم است!

پریا

واقعن بعضی وقتها دلم میخواد به این دخترهای ایرانی بگم: پریای نازنین، چتونه زار میزنین؟ ....

سالها زندگی میکنیم بی آنکه بدانیم زندگی را و پس از آنکه گمان میکنیم آموخته ایم زندگی را باز زندگی دوباره عجایبش را به ما نشان میدهد. همیشه انگار چنان زندگی میکنیم که انگار آنقدری که باید از زندگی چیزی نمیدانیم.

طبع شعر 1 (جهت یادآوری)

طبع شعرم گل کرده است

و تمامی اشتباهات گذشته ام را

دارم تکرار میکنم!

اشتباهات جبران ناپذیری

که تمامی ذهنیت مرا ساخته اند

و نگاههای بی مفهومی

که کاغذ دیواری دنیای گذران هستند

دنیایی آنقدر پهناور

که مرا از وجود بی وجود خود سرشار میکند

کتابی که به این زوری ها نمیتوان تمام کرد

دردسرهای بیهوده ای که لیاقتشان را نداریم

و صداهای خسته ای

که دردمان را دو چندان میکنند!

حرفهای پر التهابی

که ربطی به زندگی واقعی ما ندارند!

و دستهای پنهانی!

که حوصله شان از ما سر نمیرود!

طبع شعر 2

همینطور مثل برق و باد

طبع شعرم میخواهد چیزی بگوید

طبع شعرم شاید برای شما

خیلی آشنا نباشد

یا شاید اصلا

هنوز متوجه آن نشده باشید!

طبع شعرم اما برای خودم خیلی واضح است

من شعرهایم را دوست دارم

من شعرهایم را نه برای سایه خودم

که برای خودم مینویسم

شعرهایم تاکنون اسیر کتابها نشده اند

یا شاید همانطور که شما میگویید

عرضه چاپشان را نداشته ام

اول و آخر شاعران عزب هم

فقط سهراب سپهری است

من شعرهای آن دورانم را به فراموشی سپرده ام

این شعرهارا نیز

دور خواهم ریخت

Def Leppard – Pour Some Sugar On Me Lyrics

Hey, hey, hey

Love is like a bomb baby c'mon get it on
Livin' like a lover with a radar phone
Lookin' like a tramp, like a video vamp
Demolition woman, can I be your man? (Your man)

Razzle 'n' a dazzle 'n' a flash a little light
Television lover, baby, go all night
Sometime, anytime, sugar me sweet
Little miss ah innocent sugar me, yeah, yeah
So c'mon, take a bottle, shake it up
Break the bubble, break it up

Pour some sugar on me
Ooh in the name of love
Pour some sugar on me
C'mon fire me up
Pour your sugar on me
Ooh I can't get enough
I'm hot, sticky sweet
From my head to my feet, yeah

Listen, red light, yellow light, green-a-light go
Crazy little woman in a one man show
Mirror queen, mannequin, rhythm of love
Sweet dream, saccharine, loosen up (loosen up) loosen up

You gotta squeeze a little, tease a little please a little more
Easy operator come a knockin' on my door
Sometime, anytime, sugar me sweet
Little miss innocent sugar me, yeah, yeah
Give a little more, take a bottle, shake it up
Break the bubble, break it up

Pour some sugar on me
Ooh in the name of love
Pour some sugar on me
C'mon and fire me up
Pour your sugar on me
Oh, I can't get enough
I'm hot, sticky sweet
From my head to my feet yeah

You got the peaches, I got the cream
Sweet to taste, saccharine
Cause I'm hot, (say what), sticky sweet
From my head, (my head) to my feet
Do you take sugar? One lump or two?

Take a bottle (take a bottle)
Shake it up (shake it up)
Break the bubble (break it up)
Break it up (break it up)
Pour some sugar on me
Ooh in the name of love
Pour some sugar on me
C'mon fire me up
Pour your sugar on me
Ooh I can't get enough
Pour some sugar on me
Ooh in the name of love
Pour some sugar on me
Get it, come get it
Pour your sugar on me, oh
Pour some sugar on me yeah, sugar me

پاسخ من به ترامپ از طرف کیم!

من آزمایش بمب هیدروژنی کردم اما خون از دماغ کسی نیومد شما تو لاس و گاس کنسرت گذاشتید شصت نفر کشته شدن. شما بهتره برید نگران خودتون باشید نه جاهای دیگه دنیا!

متالبازی

بابا ماشاالله به "پنترا" آقا بیا وسط. ماشاالله. ماشاالله. بخصوص همون آهنگش که مثل آب دوغ خیار میمونه!

متالبازی

متالی که من این چند روزه گوش کردم، مادر نزاییده کس دیگری گوش کرده باشه! تازه سیستم آف دان رو هم فعلا فاکتور گرفتم. اونو گذاشتم واسه بعد اینکه همشو تموم کردم. البته حدود 60% آهنگها از متالیکا هست. 

ISIS

Se who is right worse, see who is wrong....

زیباترین زنان فوتبالیست دنیا!

درباره، درباره، زیباترین زنان فوتبالیست دنیا اگه خواستید بدونید این ویدئو رو از سایت خبرورزشی نگاه کنید: http://www.khabarvarzeshi.com/p/136028

هی من میگم یه خبری هست. هی شما بگید نه. هی من بگم یه خبری هست هی شما بگید نه! آخه کی شده بود که در طول تاریخ نزدیک به چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی عکس زن با شلوارک تو وبسایت روزنامه بذارن؟ هااان کی شده بود؟

لاس وگاس!

باز در اخبار آمده که پنجاه نفر در تیراندازی در لاس وگاس کشته شدند! به نظرم همه این مسائل یک دلیل داره و اون عدم برقراری درست امنیت در برخی محافل هست وگرنه میشه از این مسائل خیلی ساده جلوگیری کرد! مثلا من خودم بسیاری از مسائل رو دنبال میکنم از جمله کنسرت های درست و حسابی و مسابقات مهم و مسائل اینچنینی. یکبار هم نشده که یکی بیاد تو اخبار بگه مثلا تو مسابقه بسکتبال حمله تروریستی شد یا بگه تو کنسرت متالیکا تیراندازی شد یا بگه تو مسابقات یو اف سی تیراندازی شد. خب حتما یه جاهایی امنیت درست و حسابی رعایت نمیشه دیگه.