نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

دراویش گنابادی

این قضیه درویش گنابادی که با اتوبوس سه تا پلیس رو زیر گرفته بود هم خیلی در جای خود تکان دهنده بود. ایشون گفته که عاشق اعدام هست و وجدانش راحته!

حافظ

آنکس که به دست جام دارد

سلطانی جم مدام دارد

---

آبی که خضر حیات از او یافت

در میکده جو که جام دارد

===

سر رشته جان به جام بگذار

کین رشته از او نظام دارد

###

ما و می و زاهدان و تقوی

تا یار سر کدام دارد

$$$

بیرون ز لب تو ساقیا نیست

در دور کسی که کام دارد

^^^

نرگس همه شیوه های مستی

از چشم خوشت به وام دارد

&&&

ذکر رخ و زلف تو دلم را

وردیست که صبح و شام دارد

***

بر سینه ریش دردمندان

لعلت نمکی تمام دارد

---

در چاه ذقن چو حافظ ای جان

حسن تو دو صد غلام دارد

متال

این آخر هفته با تعمق خاصی آهنگهای متال رو گوش میکردم و به نظرم میاد که بالاخص تاکید خاصی بر روی فردیت انسانها دارند. این شاید راه حل بسیاری از مشکلات روحی و مذهبی عصر ما هم باشه. شاید اصلا به همین خاطره که من با متال اینقدر حال میکنم.

لنگیا

میدونید داشتم چندتا پست گذشته وبلاگم رو سر میزدم و از همشون راضی بودم غیر از یدونه. اونی که توش درباره لنگی ها نوشته بودم. فکر میکنم اصلا لزومی نداشت حتی برای لنگی ها توی آسیا آرزوی موفقیت کنم. اما بیخیال. ما که عین لنگیا بی معرفت نیستیم.

بودن (احمد شاملو)

گر بدین سان زیست باید پست

من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوایی نیاویزم

بر بلند کاج خشک کوچه بن بست!

گر بدین سان زیست باید پاک

من چه ناپاکم اگر ننشانم از ایمان خود چون کوه

یادگاری جاودانه بر تراز بی بقای خاک!

پی نوشت: یا علییییییییییییییی بامداد دیوانه. یا علییییییییییی.....

دکتر روانپزشک

امروز که رفته بودم مطب دکتر روانپزشکم (دکتر ارفع)، تو نوبت که وایستاده بودم یه پیرمردی بود که به اصطلاح دکتر ارفع طرف دچار کهولت سن شده بود. خلاصه پیرمرده حالش اصلا ردیف نبود و چیزای عجیب و غریبی میگفت. با من هم از یک طرف کلی صمیمی شده بود و از یک طرف هم در عین صمیمیت دشمنی میکرد. میگفت اگه چاقو داشتم یه چاقو بهت میزدم! یعنی اینقدر باهام صمیمی شده بود! خلاصه گفتم که بگم در جریان باشید کهولت سن چه بلاهایی که به سر آدم نمیاره!

پرندگان غمگین

آه، ای پرندگان غمگین من

شما که با من حرف میزنید

شما که من را میفهمید

شما که من را به فکر وا میدارید

که چه مهمتر بود از فهمیدن؟

که دنیا شما را در قفسی زندانی کرد؟

شما که توی قفس هم آواز میخوانید!

آواز میخوانید توی قفس!

آه، ای پرندگان غمگین من

من شما را میفهمم

من برایتان شعری سروده ام!

آرزوی موفقیت برای لنگیا در آسیا

درسته لنگیا لنگین اما به هر حال من براشون تو آسیا آرزوی موفقیت میکنم 

درباره بازی برگشت استقلال و العین

جدای از هر نتیجه ای که در این بازی حاصل بشه، بققققرهههه، بقره، بقره، بقره، بقره، بقره، بقره، بقره، ........................................................

کیم

از وقتی قرار شده کیم و ترامپ با هم دیدار کنن خیلی خوشحال شدم. همیشه یکی از نگرانیهام این بود که درگیریهای  این دوتا از جنجالی ترین رهبران جهان بالا بگیره و خیلی حیف میشد اگر درگیری بین دوتا مدل موی بیسابقه در سیاست بالا میگرفت. الان خیلی وضع بهتر شده. یعنی دو نفر که با مدل موی عجیب در سیاست به جایی رسیدن خودشون فهمیدن که نباید با هم دعوا کنن و باید با هم صحبت کنن.

حجاب اجباری

من کشته مرده اون احمقهایی هستم که خودشون حجاب ندارن ولی از حجاب اجباری حمایت سیاسی میکنن!

متن یک ترانه زیبا

تنگ غروبه خورشید اسیره
می ترسم امشب خوابم نگیره
سیاهی شب چشماشو وا کرد
ستاره من تو رو صدا کرد
باز مثل هر شب از دیده پنهون
یه مرد عاشق با چشم گریون
آواز میخونه از پشت دیوار

کی خوابه امشب کی مونده بیدار؟
چرا شب ما سحر نمیشه؟
گل ستاره پرپر نمیشه
تو شهر خورشید یه قصر نوره
راه من و تو امشب چه دوره
راه من و تو امشب چه دوره

ای تف تو ....

من اگر ایرانیم. من اگر استقلالیم. من اگر متالم. داور بازی استقلال و العین رو زنده نمیذارم. حالا ببین.

Bon Jovi – Blaze Of Glory Lyrics

Wake up in the morning
And I raise my weary head
I got an old coat for a pillow
And the earth was last night's bed

I don't know where I'm going
Only God knows where I've been
I'm a devil on the run
A six gun lover
A candle in the wind, yeah!

When you're brought into this world
They say you're born in sin
Well at least they gave me something
I didn't have to steal or have to win

Well they tell me that I'm wanted
Yeah, I'm a wanted man
I'm a colt in your stable
I'm what Cain was to Abel
Mister catch me if you can

I'm going down in a blaze of glory
Take me now but know the truth

I'm going out in a blaze of glory
Lord, I never drew first
But I drew first blood
I'm no one's son
Call me young gun

You ask about my conscience
And I offer you my soul
You ask if I'll grow to be a wise man
When I ask if I'll grow old

You ask me if I known love
And what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come
I've seen it shot down
I've seen it die in vain

Shot down in a blaze of glory
Take me now but know the truth

'Cause I'm going down in a blaze of glory
Lord I never drew first
But I drew first blood

I'm the devil's son
Call me young gun

Yeah!

(Slide solo)

Each night I go to bed
I pray the Lord my soul to keep
No, I ain't looking for forgiveness
But before I'm six foot deep

Lord, I got to ask a favor
And I'll hope you'll understand
'Cause I've lived life to the fullest
Let the boy die like a man

Staring down the bullet
Let me make my final stand

Shot down in a blaze of glory
Take me now but know the truth

I'm going out in a blaze of glory
Lord I never drew first
But I drew first blood

I'm no one's son
Call me young gun
I'm a young gun, yeah!

Young gun, yeah
Young gun...

روسری سر چوب

این قضیه روسری سر چوب هم بسیار باعث شادی و شعف شد. من خودم شاهد بودم که چند نفر در ایران این کار رو انجام دادند. اگرچه من معتقدم روسری باید حتما در این حرکت سفید باشه که پیامش قویتر بشه اما با انواع و اقسام رنگ روسری هم این کارو کرده بودن و نشونه مخالفتشون با حجاب اجباریه. 

مرغ عشق

کلی آهنگ پالپ فیکشن رو با سوت برای دوتا مرغ عشمقمون زدم و چنان به وجد اومده بودن که داشتن تو قفس اینور اونور میپریدن و آواز میخوندن. من که خودم میدونم خیلی در این زمینه هنرمند نیستم اما آدم شیفته این مرغ عشق ها میشه که اینقدر با شخصیتن!

شعر گفتن

امروزه شعر گفتن به کار ساده ای بدل گشته است

کافی است به اولین رهگذری که میرسی سلام کنی

بعد از او بخواهی برای تو شعری بسراید

او برایت شعری خواهد سرود

تو شعرش را خواهی شنید

و حتما به همه آرزوهای خودت خواهی رسید

به خدا قسم

به خدا قسم که مردم هنوز به اسرار کره زمین پی نبرده اند و صحبت از خدا میکنند!

آقای پروانه ای!

من همیشه اول بهم اون آقا پروانه ایه بهم سلام میکنه شرمنده میشم . چون همیشه اول متوجهش نمیشم و همیشه اون متوجه من میشه. میدونید کدوم آقای پروانه ای؟ همون آقای پروانه ای که روی دسکتاپمه. همونی که جای هر کدوم از چشماش یه پروانه کوچیکه و جای دماغش هم یه پروانه بزرگتر! همون آقا پروانه ایه!

System Of A Down – Sad Statue Lyrics