نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

هر چی فیلتر نیست

هرچی فیلتر نبود رو برداشتم گذاشتم اینجا به عنوان اینکه خب اگه فیلتر نیست مجرمانه هم نیست! البته نه همه چیزایی که فیلتر نیست. بیشتر آهنگ و شعر و غیره بیشترشون هم خارجی. یادمه یه زمانی به متالیکا میگفتند شیطان پرست. من که آهنگاشو گوش نکردم  اما وسط همین چیزایی که فیلتر نیست بیشترشون هم از سایت lyricsfreak.com نشستم قشنگ شعراشو خوندم. به نظر من که اکثرشون مضامین عمیقی داره. به امید روزی که بشریت همون موقعی که باید به همون چیزایی که باید بیشتر اهمیت بده و فقط از محتوای عمیق استفاده ابزاری صورت نگیره بلکه اصولا در راستای همون محتوا عمل بشه. که خب واضحا بشریت این کار و نخواهد کرد و روزی نخواهد رسید که همه همون چیزی رو که باید درست و حسابی شیر فهم بشن. گفتم وسط اینهمه وبلاگ یکی هم بیاد شب سال نویی یکمی هم حرف عجیبتر و البته ناجور تر و البته خطرناکتر گفته باشه بی اونکه بیخودکی شلوغش کرده باشه. حالا نه اینکه منظورم این باشه که هر کی یه جور دیگه به جامعه اعتراض کرد بیخودکی شلوغش کرده باشه. اما بالاخره توصیه به اینکه متالیکا جیز نیست هم خودش یه جورایی اعتراض به جامعه به حساب میاد. اصلا چرا باید متالیکا؟ مگه هزار جور چیز دیگه نداریم؟ چرا! هزار جور چیز دیگه هم داریم اما خود همون هزار جور چیز دیگه هم خودشون نگفتن که فقط اینو بخونید و هزار جور چیز دیگه نخونید. من معتقدم اگر متالیکا جیزه باید lyricsfreak.com فیلتر بشه. اگه فیلتر شد که خب خودش نشانه اهمیت این وبلاگ هست. اگرم فیلتر نشد که بازم خودش نشانه اهمیت lyricsfreak.com هست. به هر حال چه من مهم بشم و چه lyricsfreak فرقی در اصل قضیه نمیکنه  سال نوی همه مبارک.

وجدان

به یکی میگن آقاااااااااااااا وجدان داشته باش! میگه وجدان به چه دردی میخوره؟ قدرت بدنی مهمه! میپرسن چرا قدرت بدنی؟ میگه به خاطر اینکه هر چی بی وجدانی کردی زیر وجدان درد بتونی طاقت بیاری! عوضش حساب کن چقدر از بابت بی وجدانی سود نصیبت بشه!