نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

درباره نیچه!

اکنون خدا مرد و چشم به راه ابر انسانی باید بود! ذت زیااااااد!

حرف آخرتر

البته من میدونم که دیگه نباید ضر میزدم، اما بذارید این آخرین ضرمم واسه همه بزنم که چی؟ که متنفرم از کلیه جماعتی که تنها هنرشون دنده عوض کردن پشت ترافیک خیابوناس، اما درست نمیدونن تو زندگی اگه ماشینو بذاری رو دنده دو تا ته گاز بدی فقط به خودت لطمه میزنی، متنفرم از کسایی که حالیشون نیست تو زندگی هم باید تونست به موقع دنده عوض کرد، متنفرم از مملکتی که توش تنها هنر یه جماعت !میلیونی! اونه که به قدری تو خیابونا ترافیک راه بندازن که دیگه همه یادشون بره به موقع باید تونست  و باید دونست که باید دنده عوض کرد! متنفرم از همه اونایی که تنها هنرشون تو زندگی سادیسمه، و فکر میکنم در کل اگه کسی همه این چیزا رو دونست دیگه نیازی نداره دم درگاه قانون گدایی وکیل و قاضی مال مردم خورو بکنه! ذت زیاد!

حرف آخر

پیام من به همه قلچملقان بیخاصیت دنیا و به ویژه قلچماقان بیخاصیت جمهوری اسلامی و همه صهیونیستهای خرده پا این است، شما که خیلی خرتان میرود و من به همان دلیل به دردنخورم، یا موسوی را اعدام کنید، یا احمدینجاد را اعدام کنید و یا من را  اعدام کنید، تحمل بیهودگیهای سیاسی این دنیای مزخرف از توان بنده حقیر خارج است،،،،

یو اف سی صد و نود و نه!

یو اف سی صد و نود ونه هم تموم شده، و با کمال تعجب و تاسف بیزپینگ راکهولدو شکست داده، من همینجا و در آستانه یو اف سی دویست از همه خداحافظی میکنم و پیروزی بیزپینگو به همه و به ویژه به خاتمی و احمدینجاد تبریک عرض میکنم و اصلا هم دیگه حوصله ندارم چیز دیگه ای بنویسم، چون یه دهن گشاد بی خاصیتی مثل بیزپینگ اگه قرار باشه تایتل ببره و یه عقده ای بی خاصیتی مثل الیزابت شاسکول اگه هنوز تو دنیا بخواد به جایی برسه، مو همو بیتر که دهنمو ببندم و همیو به میر غضب واگذار کنم!

I wrestled with an alligator, I tussled with a whale, I handcuffed lightning, thrown thunder in jail, I'm bad man....Last week I murdered a rock, injured a stone, hospitalized a brick. I'm so mean I make medicine sick

یو اف سی صد و نود و نه!

یو اف سی صد و نود ونه هم قراره به زودی برگزار بشه و فکر میکنم راک هولد به زدوی بعد از همه دردسرایی که بیزپینگ برای همه دزست کرده، حق بیزپینگو کف دستش بذاره!

پیام دوباره من به پروین اعتصامی

یاشاسییین پروین، یاشاسییین پروین، یاشلسییین پروین،،،،

تیریج قبای بعضیا!

میخوام یه حرف حسابی بزنم که مطمئنا به تیریج قبای بعضیا و به ویژه روسا بر میخوره! تیریج قبا از اون چیزایی نیست بالاخص که اگه کسی به تیریج قباش بر خورد باید اونوقت یه عکس العمل شدیدی نشون بده. ولی متاسفانه یه سیاستمدار بی لیاقتی مثل بشار اسد از اون سیاستمداران بی کیفیت و سطحی و بیشعوریه که اصولا بر مبنای تیریج قبا حکومت میکنه نه چیز دیگه! حالا در وضعیتی که مهمترین چیز دنیا شده تیریج قبا و چیز دیگه ای مهم نیست و هیچ ارزش خاصی وجود نداره، و همه چیز کاملا سطحی و ظاهرسازانه اقلا در "سطح مجامع معتبر بین المللی" داره دنبال میشه. یعنی چی؟ یعنی مجامع معتبر بین المللی از بالا بیگیر و برو تا پایین ببین همشون دارن یک سری افکار و اعمال سطحی و ظاهرسازانه ای رو در پیش میگیرن حتی در رده قدرتهای برتر دنیاااااا! در چنین وضعیتی یه داعشی سر و کله اش پیدا شده و دست به کار تروریستی زده علیه بشار اسد. من از همه یه سوالی دارم؟ من باید به علت اینکه داعش بعضا بر حق و به علت بیشعوری بشار اسد خوب دعوا کرده و تونسته حتی با همون کار احمقانه دستاوردهای بشری بدست بیاره از داعش خوشم بیاد؟ من نمیدونم که منم از همون آدمهاییم که داعش اگه گیر میاورد سرشونو میبرید؟ چراااا! من میدونم که داعش اگه منم گیر میاورد سر منم میبرید. ولی میخوام یه حرفی بزنم که خیلی دردتون بیاد! در وضعیت پوچ و بی ارزشی که سطح کیفی جامعه به حداقل خودش نزول کرده به علت عقاید و اعمال قرون وسطایی اکثریت قریب به اتفاق مجامع بین المللی، در چنین شرایطی، مرگ تدریجی خیلی هم فرقی با مرگ یک دفعه ای نمیکنه! یعنی باید بره از خودش خجالت بکشه اون بشار اسدی که به قدری اوضاع از دستش خارج بوده که از بمب شیمیایی استفاده کرده. آیا بمب شیمیایی چیز خوبی بود؟ آیا نتایج درخشانی به بار آورد؟ آیا اگر من از عبارت "دستاورد بشری" صحبت کنم حرف بیجایی زده ام؟ آیا اشتباه نیست که نمیتوان در سطح جوامع بتوان دستاوردهای بشری را خوب متوجه شد؟ آیا در چنین وضعیتی که در تمامی دنیا کسی متوجه نیست "دستاورد بشری" به چه چیز میگویند، طبیعی نیست که در جوامع میلیونی دنیا فساد و اعمال و عقاید قرون وسطایی به حداکثر خود رسیده است و شاهد چنین فجایعی در دنیا هستیم؟ به نظر من که یک دو دوتا چهارتای آماری ساده سرم میشود اصلا داعش جای تعجب هم نیست. آنچه جای تعجب است اعمال قرون وسطایی برخی حکومتها و بالاخص آنچه جای گفتن است من باب شرایطی که بیشتر به خود من مربوط میشود، آنچه جای بسی تعجب است آن است که حکومت روسیه مثل کبک سرش را زیر برف فرو کرده است و بیدار شو هم نیست!

بعضی دموکراتهای گاو آمریکایی

من جا داره همینجا یه چیزی رو هم به همه از طرف خودم خاربشان کنم، البته بگذریم که وقتی مسئله در مورد اینجور چیزا هست آدم بعضا یکمی دست و دلش میلرزه که بخواد چیزیو خاربشان کنه اما بگذریم. داستان زندگی یه سری از اون دموکراتهای گوساله آمریکایی هم که خیال کردن از هرچی نویسنده و فیلسوف و شاعر و عارف و غیره و غیره و غیره و غیره خیلی عقلشون بیشتره چون یکی دیگه تو مملکتشون روبات با سفینه فرستاده فضا حالا بگذریم که همونی هم که سفینه فرستاده فضا ممکنه خودشو از همون دموکراتهای گوساله بدونه! اما داستانه یک سری از اون دموکراتهای گوساله ای که فک میکنن فلان جای آسمون یه شب باز شد و یه دفعه همشونو به قدری اشرف مخلوقات زایید که از گوساله هم ضایع تر فکر کردن و رفتار کردن، داستان اون دموکراتهای گوساله چیزیه که اگر من بتونم به خودم اجازه بدم که ببخشم حتما به خاطر هنر امثال کلینت ایستوود و داستین هافمن و ناتالی پورتمن میبخشم. وگرنه که خود اون گوساله ها پشیزی هم ارزش ندارن!

در روزنامه

در روزنامه امروز عکسی از آیت الله جنتی چاپ شده و به نظر میرسه که ایشون هم برنزه کرده اخیرا. ضمن تبریک به ایشون امیدوارم که تمامی آیات عظام برنزه کنن که دیگه قبح برنزه کردن هم تو مملکت از بین بره!

حالا حکایت ماس!!!

اون قضیه خاله سوسکه بود گریه میکرد یارو میگفت چرا گریه میکنی میگفت ملا میگه ثوابه! حالا حکایت ماس انگاری!!!

جوان این را بخوان!

خوش آمدید.
این نمایش یک مقدمه است.
شما این جا چیزی نخواهید شنید که قبلا نشنیده باشید.
شما اینجا چیزی نخواهید دید که قبلا ندیده باشید.
شما اینجا هیچ چیز از آنچه که همیشه اینجا دیده اید نخواهید دید.
شما اینجا هیچ چیز از آنچه که همیشه اینجا شنیده اید، نخواهید شنید.
شما چیزهایی خواهید شنید که قبلا دیده اید.
شما چیزهایی خواهید شنید که قبلا اینجا ندیده اید.
شما نمایشنامه ای نخواهید دید.
حس فضولی تان ارضا نخواهد شد.
شما بازیی نخواهید دید.
اینجا بازی نخواهد شد.
شما نمایشی بدون تصویر خواهید دید.
شما در انتظار چیزی بوده اید.
شاید انتظار چیز دیگری را داشته اید.
انتظار دیدن اشیایی را داشته اید.
انتظار حال و هوای خاصی را داشته اید.
انتظار دنیای دیگری را داشته اید.
انتظار هیچ دنیای دیگری را نداشته اید.
به هر حال در انتظار چیزی بوده اید.
در نهایت شما در انتظار چیزی بوده اید که اینجا می شنوید.

اما در اینصورت شما هم منتظر چیز دیگری بوده اید.


با اقتباس و دخل و تصرف از نمایشنامه فیلان و فیلان نوشته فیلانی که فعلا اسمش یادم نمیاد!

کماکان

زاهد ظاهرپرست، از حال ما آگاه نیست، در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست، در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست، بر صراط مستقیم ای دل! کسی گمراه نیست!

فینال لیگ قهرمانان اروپا!

این بازی دیشب برگزار شد و در میان بهت همگان اتلتیکو موفق شد در دقیقه هشتاد بازی را به تساوی بکشد اما در ضربات پنالتی شکست خورد! شاید هنوز قهرمانی برای اتلتیکو زود بود و رئال مادرید تیم مورد علاقه خودم رکورد شکست ناپذیری اش در فینال لیگ قهرمانان و هم شخصیت قهرمانی اش را به رخ حریف کشید، اگرچه اتلتیکو تا کنون قهرمان نشده است، اما دو بار تابحال در فینال این مسابقات حضور یافته و هر دو فینال را به رئال واگذار کرده است، امیدواریم یک بار دیگر هم اتلتیکو به فینال برسد، فینالی که در آن قهرمان شود و قهرمانی که خوب به دلش بچسبد، به هر حال، یاشاسین رئال مادرید، یاشاسین اتلتیکو مادرید، یاشاسین مادرید، یاشاسین اسپانیا و حتی یاشاسین بارسلونا که سطح لالیگا انصافا یک درجه از همه لیگا بالاتره!

لازم نیست!

لازم نیست دیگر،

در گوش من سوت بکشید!

من خودم،

مدتهای مدیدی است،

که مغزم سوت کشیده است!

مثلا بار اولی که خیلی جدی،

به پرواز پرندگان دقت کردم،

و به خاطر آوردم،

کسی به پرواز پرندگان درست دقت نمیکند!

مثلا وقتی صدای کفشدوزک را شنیدم،

و به خاطر آوردم،

کفشدوزک بعضی وقتها مرا صدا میکند!

مثلا وقتی رو به دیوار کردم،

و هرچه از دهانم در می آمد گفتم،

و دیوار نیز بدون رودروایستی،

رو به من کرد و،

هر چه از دهانش در میامد گفت!

داشتم حساب میکردم

داشتم حساب میکردم دیدم که من و کافکا دقیقا یه وجه اشتراکی داریم. اونم جیییی؟ اونم اون که من دقیقا صد سال بعد از کافکا به دنیا اومدم. یعنی اگه الان من فکر میکنم همه نشتیاتو میخونن نمیفهمن و قراره به زودی جوونمرگ شم، کافکا هم جی؟ کافکا هم همونی بوده که صد سال پیش اون کتابارو مینوشته و بعدش هم جوونمرگ شده. خلاصه گفته باشم. من و کافکا با هم حتما یه وجه اشتراکی داریم!

درباره چلما!

درباره چلما جا داره بیشتر توضیح بدم که خب "بیگ بیل شوگر" رو که همتون نمیشناسید. اما اوناییتون که موفق شدین بیگ بیل شوگرو پیدا کنید حتما هم خیلی خوب میدونید که داستان من و بیگ بیل شوگر قضیه جن و بسم الااس، حالا هرکی براش تردیدی پیش اومده که شامیتزه دست کیه یا براش تردیدی پیش اومده که شامیتزه به چی میگن، یا هنوز درست نیست تسه زهه گوش دراز چه جوریه باز همش به من مربوطی نیست. خودتون که ماشالله در زمینه در آوردن ته و توی همه چی عقل کلید، خب خودتون برید اونارو هم بفهمید. فقط همینقدر بگم که منظورم از چلما هرگز مقام معظم رهبری نیست.

اینم گفتم بگم که یه وقت یه عده از چلما به سرعت در خفه کردنم تعجیل نکنن، که درسته من آبم با آکادمی تو یه جوب نمیره، اما آبم با فلسفه که تو یه جوب میره، به هر حال به ویژه با امثال نیچه و کافکا و صادق هدایت که اونا به هر حال نفرینشون که از قبل دامنگیر همه بوده ... حالا اگه منو خفه کنید اونا به سرعت خیلی بیشتری نفرینشون دامنگیر همتون میشه. شما که به هر حال چلمایید و ما از دستتون در امان نیستیم! حالا چه درست چلما باشید چه غلط چلما باشید. اصلا مشکل اصلی من همونه که خب چلما چلماس دیگه، همش هم به ضرر منه، خب چه فرقی میکنه؟

مریم میرزاخانی

واقعا به نظرم جا داره که ایرانیا اقلا یکمی هم توجه کنن که مریم میرزاخانی اونقدر توانا بود. البته من که آبم با آکادمی جماعت تو یه جوب نمیره اما به هر حال تو اون جوب دیگه ای که من آبم توش میره خیلی هم با آکادمی جماعت پدرکشتگی ندارم. به هر حال جا داره که من به عنوان یک نشتیاتی تمام عیار موفقیت مریم میرزاخانی رو به همه و من جمله مقام معظم رهبری تبریک عرض کنم.

در روزنامه

در روزنامه هست امروز که مقام معظم رهبری فرموده انذ حمله به سپاه و شورای نگهبان روش بیگانگان است، اینجا یک سوالی پیش میاد، که با وجود این مصونیتی که ایشون برای سپاه و شورای نگهبان قائلند و با ارجاع به صحبتهای ایشون در همون نماز جمعه که اگر کسی برخورد شدیدی بکنه ایشون خودشون نمیتونن مسوولیتی قبول کنن، اینجا یک سوالی پیش میاد، که اگر زمانی سپاه به علت کم تجربگی و یا بی تجربگی که کاملا هم محتمل هست با وجود شرایط پیجیده امروز دنیا، اینجا یک سوالی پیش میاد، که اگر سپاه اونوقت به اشتباه به عده ای حمله کرد و مرتکب خلاف یا گناهی برطبق همون موازین سپاه، که چی؟ که اینجا یک مشکلی پیش میاد، که اگر زمانی سپاه به عنوان یک نیروی نظامی که باید کاملا در شرایط پیچیده ای مانند ایران از همه نظر، که باید قواعد نظامی رو از همه نظر رعایت کننذ، اگر اشتباه فاحشی رخ داد و حقوق شهروندی عده ای زیر سوال رفت و یا پایمال شد، و یا مثل آب خوردن نادیده گرفته شد، اونوقت اونهایی که بهشون حمله شد به اون صورت، اینجا یک سوالی پیش میاد، که ما با این سن یه الف بچه خودمون بیست ساله خودمونو پاره کردیم که اگر مسوولیت حرفه ای نظامی به خوبی در سپاه اصلا به نظرمون رعایت نمیشد، که خب در اونصورت ما خودمون اتومات بیگانگانیم دیگه! باید بریم یه گلی به سر خودمون بگیریم! آخ اینجا یه سوالی پیش میاد، یه مشکلی پیش میاد!

در مورد خاربشان

در مورد خاربشان جا داره عنوان کنم که اون مطلبی که من دیروز خاربشان کردم، با اون مطلبی که امروز خاربشان میکنم، تا حد بسیار زیادی در یک راستا قرار میگیرند! به اندازه ای که تفاوتشون قابل اغماض هست، حالا دو حالت داره، من یا خیلی موفق میشم با نشتیات و یا خیلی معروف میشم! پس در کل کی هستم وچی هستم، فقط خدا میدووونه، حل این معماااا منو کرررده دیوووونه!

قابل ابن عیار و دم بر نیاوردن

قابل ابن عیار را گفتند از ما چه خواهی؟ گفت چند کیلو تخمه آفتابگردان و چند مشک آب و سپس مرا به حال خود هفته ای رها کنید. روز اول تخمه آفتابگردان گفت و دم بر نیاورد، روز دوم تخمه آفتابگردان خورد و دم بر نیاورد، روز سوم تخمه آفتابگردان خورد و دم بر نیاورد، روز چهارم تخمه آفتابگردان خورد و دم بر نیاورد، روز پنجم تخمه آفتابگردان خورد و دم بر نیاورد، روز ششم تخمه آفتابگردان خورد و دم بر نیاورد، روز هفتم تخمه آفتابگردان خورد و دم بر نیاورد، به روز هشتم چون او را نزدیک گشتند و پرسیدند چگونه است که دم بر نمیاوری؟ پاسخ گفت رژیم لاغری گرفته ام با تخمه آفتابگردان و باقی آن چربیها که به وقت خوشی در خود انباشته بودم میسوزانم، سپس ایشان را اشانتیونی داد و بگریخت!

خلاااااص!

میخوام برم فامیلیمو عوض کنم بذارم "فلزدینی نیچوی" از این وضعیت خلاص شم، خلااااااص!

یاشاسین!

تیراختور در مجموع بازنده شد، اما به نظرم این تیم هنوز در کشور ایران مظهر فوتبال خوبیه، امیدوارم که اعتماد به نفس بیشتری هم در این تیم جلوه پیدا کنه!

خبر مهم، خبر مهم، خبر مهم!

به من همین الان اطلاع دادن که دیگه کبری خانوم شکست خورده، شما خودتون مراقب باشید!