نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

جوانی،،،،

جوانیییی هم بیلاااااخیییییی بوووودددد و بگذشت،،،،

داش کریم

شنیدم که داش کریم بعد از درخشش پیاپی در رئال مادرید وکسب جام‌های مختلف بالاخره توپ طلا رو کسب کرد که واقعا به نظرم جای تبریک و افتخار داره. رئال هم که ال کلاسیکو رو برد سه بر یک که یکی از گلها رو همین داش کریم بنزما زد و واگیا رئال مادرید و اول بشی آخر بشی دوست دارم!

 

محتسب مستی به ره دید و گریبانش گرفت،،،،

این شعرو که حتما خوندید؟ اصا فکر میکنم تو کتاب مدرسه بود! میگه باباجان، جرم راه رفتن نیست، ره هموار نیست! منم مجبورم تهش چهارتا کاما بذارم چونکه ره همواااااااررررر نیست،،،، حالا شما بیا بگو نه ره هموار هست، تولد نیستی. حالا هی من بیام بگم اگه ره هموار است بیا خودت درست کن همه چی رو. هی تو بیای بری درست کنی موفق نشی و به فلاکت برسی. بعد بیای با لحن طلبکارانه و کستاخانه سر من داد بزنی و دری وری بگی. بعد من بگم این چه وضعشه عین بچه آدم صحبت کن! بعد تو بری خودتو داغون کنی و مچاله کنی ولی هیچوقت به این نتیجه نرسی که کاش عین آدم صحبت کرده بودی و یاید از این بعد عین آدم صحبت کنی که یه وخ ضایع نشی! خب آدم چار نفر دیگه رو میبینه بررسی میکنه و متوجه میشه که آدم‌های جالبی توی خاک همین مملکت دارن زندگی میکنن که نه تنها عین آدم صحبت میکنن بلکه خیلی قوی هم هستن و مچاله نمیشن. بعد میبینی ما اصا داریم توی این مملکت همه انرژیمونو هدر میدیم، باید بجاش انرژی خودمونو استفاده کنیم. بعد تو میری بقیه رو انرژی درمانی میدی! بعد من نمیفهمم با وجود اینهمه اتلاف انرژی، تو مگه چقد انرژی داری که میری بقیه رو هم انرژی درمانی میدی؟

شخمیت زندگی،،،

واقعیتش اینه که من از شخمیت این زندگی دلم میگیره، بیشتر از همه از آدمهایی دلم میگیره که بدون آگاهی از میزان شخمیت زندگی، خوب یا بد، در ناخودآگاه خودشون به چیزهایی باور دارند که جامعه به صورت ذهنیت برای اونها بوجود آورده. این ذهنیت توقعاتی رو در این آدمها نسبت به زندگی و میزان تاثیر و تغییر از پیش برنامه ریزی شده ای که میشه در اون داشت ایجاد میکنه. ببینید من اصلا دوست ندارم اینجوری حرف بزنم. اینجوری حرف زدن خیلی جالب به نظر نمیاد. اصلا بقیه حرفمو قورت میدم و نمیزنم. برای اینکه نمیخوام به چیز مهمی تهمت زده زده باشم. نه اینکه تهمت زدن به چیز مهمی لزوما از نظر اعتبار حرف آدم بخواد ایرادی داشته باشه. اما چیزای مهم به واسطه مهم بودنشون قدرت دارن. خیلی زیاد. خیلی برای شما غیر قابل باور و تصور. و همونطور که خودتون مستحضرید: زندگی شخمیست ای شخمی پسند، شخمی اندیشان به شخمیت رسند! پس برای شخمیت خودتون احترام قائل باشید! در ضمن این نوع رفتار که من میکنم بیشتر اسمش رفتار سیاستمدارانه هست. خودم میدونم سیاست چیز گهی هست. اصلا ریاضی و انتگرال و نمیدونم عمل مغز و اعصاب و اینا هم چیزای گهی هستن! همین باعث میشه گه توی دنیا همه آدمهای گه جمع بشن دور هم‌ منم در نهایت آدم گهی هستم. اصلا همه یه جورایی آدمهای گهی هستن ولی به گه بودن هم احترام نمی‌ذارن! ختم گلام اینکه آره همه چیزای مهم چیزای گهی هستن! مثل سیاست چون سیاست هم چیز گهی هست. واقعا حالم ازتون بهم میخوره که اثبات چیز به این سادگی رو باید از ۱۶ ردش مختلف پای تخته بنویسم تا حالیتون بشه ولی همیشه تحملتون کردم و دیگه عادت کردم‌ اما این معنیش این نیست که همه بقیه دنیا هم یتونن شمارو تحمل کنن! اونوقت همتون مجبور میشید بریزید سر من، اونوقت وضعیت خیلی گه و همش اونیشیچی اونیشیچی میشه بدون اینکه کسی اصلا به اونیشیچی باعد توجه کرده باشه. میگن فردوسی گفته: بسی رنج بردم در این سال سی، عجم زنده کروم بدین پارسی. خب این بیت در حقیقت و واقعیت و غیره خیلی مهمه. لازم نیست دیگه در زندگیمون به مهم بودت این بیت شک کنیم. مگه مجسمه و مقبره فردوسی رو ندیدید؟ مگه کور بودید؟ 

بعضیا!!!!

بعجیا وجت اینهمه ج م جیر داده جرا جارتا ویرجول میجاری 

بوی بنفشه می‌دهد،،،،

ژاید ژما باور نکنید، ژند روز پیژ من یه ژایی رفته بودم، یک آقایی رو دیدم ایژون واقعا بوی بنوژه میداد، بعد یک فرد دیگری همراه ایژون بود، من از حرفی که فردی که همراه ایژون بود زد ناراحت ژدم! برآژوده ژدم، و خلاصه داد و بیداد و اینها که این چژور حرفی هست و بعد رودم و دیگه هیچژوقت هم در این ژند روز من اونژا برنگژدم، دیگه هم نمیرم اونژا!

لکن ملت اروپا،،،

لکن ملت اروپا نمیفهمد این چیزی ر که وقتی ملت ما اینهمه چیز می‌کند این از کجاست که اینهمه چیز چیز میکند، لکن هر که گفت چیز لزوما چیز خاصی نیست ر

موش بخوره

جوووون، موش بخوره 

معضل برده داری

خب الان یک سری کارگر شهرداری رو دیدم که بنده خداها انگار داشتن از شب تا الان جارو میکشیدن، باهاش صحبت می‌کردم اصلا نا نداشتن صحبت کنن، از بیخوابی داشتن ناله میکردن. من نمیدونم کدوم یزید بیشعوری شهردار هست که اینطور به بنده های خدا ظلم میکنه،،،، خدا از سر تقصیرات شما نگذره الهی، هر کی میخواید باشید، هرچی میخواید باشید!

اعوجاج جدی،،،،

من خب تو این مدت مثلا میشه گفت ده سال گذشته که اخبار رو دنبال میکردم به طور جدی، ضد و نقیض و چرند و مزخرف و پیروزی و شکست و ضد حال و انواع و اقسام مزخرف رو زیاد دیدم، بعضی وقتها حس کردم اوضاع مثل ججیج مجمل شده و واقعا هم حق داشتم.... بعضیا یه حرفهایی میزنن که جاداره برگردی بهشون بگی: قربونت برم، موش بخورتت،،،، 

ولی الان دقت میکنم میبینم شرایط دیگه از سطح ججیج مجمل خارج شده و دچار یک اعوجاج جدی شده!

Words of wisdom

Robert De Niro · “Look at me, never rat on your friends and always keep your mouth shut.”

بازم کلان

 

رگ گردن

آنها همیشه فراموشکار هستند و رگ گردن من را فراموش می‌کنند. اگر بهشان یادآوری کنم که چندین دفعه این رگ گردن من بود که هم من و هم آنها را نجات داد، یادشان میاید، اما بدون این یادآوری من هیچوقت چیزی درباره رگ گردن من یادشان نمی‌آید یا برایشان نمیصرفد که یادشان بیاید. آنها دیگر به رگ گردن من باخته اند ولی هیچوقت دوست ندارند تلخی این شکست را باور کنند. هیچکس دوست ندارد تلخی این شکست را باور کند. گاهی وقتها همه چیز آنطور که شما خیال میکنید نیست، همه چیز برعکس آن چیزی است که شما خیال میکنید! آنوقت چکار می‌توان کرد؟ می‌شود یک تخت خواب قدیمی گذاشت زیر باران و گرفت رویش تخت خوابید! شاید رگ گردن به نظر آنها آنقدرها هم مهم نباشد، اما هیچوقت کار از محکم کاری عیب نمی‌کند و من دیگر از حساب باز کردن روی آدمها خسته ام، دوست دارم خودم میخ را محکم بکوبم!

#دلقک

چرا بعضیا اصرار دارن که فقط اونا کار بدی میکنن؟ مگه کار بد خوبه؟

خدای من، خدای پاک و مهربان من،،،،

این برد شیرین رو خدمت هواداران ورزش دوست و ورزشکار اس اس کبیر تبریک عرض میکنم، بریم واسه قهرمانی، اگه این داورای گنده لات بذارن!

Have you ever seen the rain

 

بیرادر مو،،، خوایر مو،،،،

بیرادر مو،،،، خوایر مووووو،،،، بقیه ماجرا را در قسمت بعدی مشاهده خواهید کرد،،،،

چیکی چیکی بوم بوم!!!!

راجر فدرر،،،

شنیدم که راجر فدرر بعد از به زمین گذاشتن راکت تنیس راکت پینگ پنگ دست گرفته و در یک مهمانی پینگ پنگ بازی کرده، ورودش رو به خانواده پینگ پنگ خوش آمد عرض میکنم،،،،

آزادی

کبوتر سپیدیست آزادی

وقتی از بارگاه ملکوتی ات

پرمیکشد به آسمان

خورشید کناره می‌گیرد

و نگاه‌ها به روشنی نگاهت می افتد

تا فراموش شود سردی خاک

و احساس اوج بگیرد

و خون در رگها بجوشد

و نوری ارغوانی رنگ

غمها را سیال کند

تا خون!

تا مغز استخوان،،،

و تا رویایی دست نیافتنی...

تا روشنی نگاهت...

حسنی بده بد بد بد بد

خیلی بی عاره حسنی، ادب نداره حسنی،،،،

درباره رپ فارسی

فعلا خب سامان ویلسون یه ویدئو عذرخواهی منتشر کرد که به طور تصادفی چشمم خورد دیدم و به نظرم کار خیلی خوبی کرد و خوشحال شدم. ولی به نظرم گروه زدبازی کلا باید پاکسازی بشه یعنی به نظرم دوران علیرضا جی جی دیگه حداقل به سر رسیده، اینو خیلی خاضعانه به‌عنوان یک دوستدار رپ فارسی میگم 

دلم بیا زار نزن،،،،

ناشتان پتان ناشتان،،،،

خب در این مرحله دیگه کار به سادگی با استفاده از رمز ناشتان پتان ناشتان قابل حل هست، و دیگه واقعا برای یه مدت خدافظ،،،، میدونم امروز زیاد پر حرفی کردم و خیلی خوب نبود،،،، در انتها داور شیر سماور، داور اگزوز خاور، خسروی حیا کن داوریو رها کن، حسن روحانی و خاتمی ننگ بر شما، مرگ بر شما،،،، جواد ظریف تو دیگه خفه شو،،،، و به انزقاق همه من کاملا اصا هیچی برام در این زندگی مهم نیست، من صرفا یه پوچگرای آشغال بی ادب هستم، من یه دیوث عوضی، من یه علاف بیکار بیسواد بیلیاقت، من یه مایه ننگ، مایه شرم، سربار جامعه، یک حرامخور خائن تمام عیار و بیحیای بیشرف هستم،،،، خدافظ!

#اعتراض به داوری استقلال فولاد

داور شیر سماور، داور اگزوز خاور،،،،