نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

نشتیات ذهن من...

این وبلاگ صرفا در مورد چیزهایی است که از ذهن من نشت کرده است... در مورد کودکان، در مورد بزرگسالان، در مورد فامیل دور و در مورد چیزهای دیگری که عمدتا خنده دار هستند،،،

همین آدمهایی که...

همین آدمهایی که قبل از انتخابات رای مردم را باعث مشروعیت نظام میدانند و بعد از انتخابات آن را تلویحا بی ارزش یا کم ارزش قلمداد میکنند. همین آدمها هستند که باید از صحنه روزگار برای همیشه پاک شوند!

علم شنگه

4 تا زن رفتن تو استادیوم والیبال تماشا کردن دیگه! این چه علم شنگه ایه به پا کردی باز؟

رای مردم!

اهمیت رای مردم اصولا چیزیه که فقط قبل از انتخابات درباره اش صحبت میشه. این در حالی هست که بعد از انتخابات رای مردم معنی خودشو از دست میده و هر کسی وقتی میگه "مردم" اصولا منظورش همون چیزیه که خودش دلش میخواد و منظور از "مردم" دیگه مشخص نیست چه کسی هست! حالا حکایت مملکت ماس که کم کم داریم میفهمیم اهمیت رای مون همون دو سه هفته ای بیشتر نیست انگار!

اظهارات محسنی اژه ای در مورد حصر

آقای محسنی اژه ای هم گفته که از اونجا که شورای عالی امنیت ملی دستور حصر رو داده لذا قوه قضاییه به پرونده این عده آدمهای دیکتاتوری که حصر خانگی شده اند و با دست زدن به اقدامات پوپولیستی سعی در بر هم زدن امنیت ملی داشته اند رو بهش دخول نکرده و در کل به دولت هم گفته که دولت در اون زمینه تصمیم گیرنده نیست. حالا جا داره سوال کنیم که چه نوع اقدامات دیکتاتوری و پوپولیستی از اون عده سر زده بوده؟ یا اصلا معنی دیکتاتوری و پوپولیستی چیه؟

پلیس ایتالیا

واقعا به نظر شما پلیس ایتالیا چشه که این خانومی رو که خواسته بوده زنا رو راه بدن تو استادیوم بیرون کرده به زور؟ من به نظرم پلیس ایتالیا احمقه که اون کارو کرده. به همین دلیل همه هموطنان عزیز جا داره توجه کنند که حماقت مخصوص ایرانیها نیست و اروپاییها و آمریکایی ها و کانادایی ها و سایرین نیز از حماقت "بی بهره" نیستند!

اعتراض مطهری و دولت

دولت و مطهری به شاخ و شونه کشیدن رییس قوه قضاییه اعتراض کردند. مطهری گفته است که حالا دیره برای اینکه بخوان حتی محاکمه بشوند! چون 7 سال در حبس خانگی بوده اند که بدتر از مجازات حبس است. در این میان محمود احمدی نجاد هم گویا شماره حساب اعلام کرده که طرفدارانش بهش کمک کنند. به نظر شخص من که اگر این حصر خانگی برداشته بشه موجب خشنودی بسیاری از هموطنان خواهد شد.

شاخ و شونه!

عجب شاخ و شونه ای کشید رییس قوه قضاییه!!!! با گزارش لحظه به لحظه مسئله حصر در خدمتتان هستیم!

شبهه در انتخابات

من نمیدونم چطوره که کسی در انتخابات از تریبون رسمی شبهه وارد میکنه و جریمه نمیشه! البته نه اینکه نظر شخص من این باشه که باید جریمه شه اما چطوره که برخوردها در مورد اشخاص مختلف یکسان نیست؟